نیوز سیتی!
23 دی 1401 - 18:23

غرب در حوزه زن و خانواده دچار فروپاشی شده است

قزوین- نماینده مردم قزوین، البرز و ابیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جامعه غرب یک جامعه فروپاشیده از درون در حوزه خانواده است، گفت: خانواده رنگ و بوی خود را در غرب از دست داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه محمدبیگی ظهر جمعه در جمع مردم الوند در مصلی نماز جمعه این شهر اظهار کرد: دنیای غرب همواره به جامعه اسلام و جامعه جهانی بدهکار است که نتوانسته ارزش‌های وجودی و کرامت زن را نشان دهد.

وی بیان کرد: دنیای غرب حتی به زن‌ها ظلم کرده و با استفاده استکباری و ابزاری از زنان، از آنها در جهت سو استفاده جنسی و نیروی کار و مطامع خود استفاده کرده است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک با بیان اینکه جامعه غرب یک جامعه فروپاشیده از درون در حوزه خانواده است، بیان کرد: خانواده رنگ و بوی خود را در غرب از دست داده و به همین خاطر چاره را در این دیده‌اند که این بلایی که بر سر خودشان آمده را بر سر دیگران بیاورند.

وی ادامه داد: متأسفانه شاهد بودیم که در چندماه گذشته با شکل گیری جنبش‌های زنانه غرب و دشمنان این کشور دنبال این بودند که آنچه خود لایق ان هستند را بر سر جامعه ما بیاورند اما به گفته رهبر انقلاب همین بانوان ایران اسلامی در مقابل فراخوان دشمن ایستاده و با آنها همراهی نکردند و در واقع دشمن را شکست دادند.

محمدبیگی تصریح کرد: برخی‌ها دراین ایام در ضرورت عفاف و حجاب تشکیک کردند اما رهبر انقلاب با اشا ه به حضور حیامند، قانونمند و ساختارمند زنان در اجتماع برای حفظ شوکت و عظمت نام زن با تکیه بر تخصص‌ها وتوانمندها نشان دادند زن تراز انقلاب اسلامی همواره پای ارزش‌ها می‌ایستد.

وی اضافه کرد: امروز نقش زنان در مشارکت پذیری اجتماع با الگو قرار دادن حضرت زهرا طوری عیان شده که زنان در میادین بین المللی با حفظ عفاف و حجاب حضور پیدا می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه پرچمی که یک زن خانه دار به اهتزاز در می‌آورد از همه این افتخارات برجسته‌تر است، تصریح کرد: برخی مادران ما همچون مادران شهدا نه تنها خانه داری بلکه با تربیت فرزندانی بزرگ، جهانداری کردند.

وی با بیان اینکه ما امروز شاهد بازیابی هویت حقیقی دخترانمان با توجه به ارزش‌های دینی و انقلابی هستیم ادامه داد: باید با دختران این جامعه برای احیای ارزش‌ها و آرمانها صحبت کنیم.

این نماینده مجلس اضافه کرد: کارهای هنری و استفاده از شیوه‌های نو و به روز برای ورود نوجوانان به فعالیت‌های اجتماعی واجب است.

وی در پایان با بیان اینکه امیدآفرینی و بیان اقدامات خوب و امیدبخش بسیار مهم است، اظهار کرد: ۵ برابر شدن وام ازدواج بر دو سال و نیم گذشته، پرداخت تسهیلات برای فرزندآوری، واگذاری ۱۲۰ هزار خودرو با مادران، و تدوین آئین نامه اهدا زمین و مسکن به مادران دارای سه فرزند از جمله اقداماتی است که مجلس در راستای تحکیم خانواده انجام داده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 974961

مهمترین اخبار ایران و جهان: