نیوز سیتی!
23 دی 1401 - 15:53

منطق اروپا در برابر ایران و مکتب اسلام شکست خورد

خرمشهر- امام جمعه خرمشهر ضمن محکومیت توهین و هتاکی نشریه فرانسوی به مرجعیت و مقدسات اسلامی گفت: منطق اروپا در برابر ایران و مکتب اسلام شکست خورده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدجواد عادل پور ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران خرمشهر با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن بیان کرد: این موهبتی الهی است که چنین بانویی در اسلام برای الگو گرفتن ما و بانوان وجود دارد. اسلام دینی است که مقام زن را بزرگ شمرده است.

وی با بیان اینکه برخی‌ها سعی دارند مردم را فریب دهند و وضع فعلی را با دوران پهلوی مقایسه کنند، گفت: هر کسی که کمی سواد رسانه‌ای داشته باشد متوجه می‌شود که در دوران پهلوی در مسائل فرهنگی، علمی و اجتماعی کشور پس رفت زیادی به وجود آمد.

امام جمعه خرمشهر ضمن محکومیت توهین و هتاکی نشریه فرانسوی به مرجعیت و مقدسات اسلامی افزود: منطق اروپا در برابر ایران و مکتب اسلام شکست خورده است. آن‌ها بدانند دوستداران ایران اسلامی در داخل و خارج از کشور از علاقمندان مقام معظم رهبری هستند.

وی اظهار کرد: وضع نامناسب بازار خرمشهر در شأن مردم و کسبه نیست و پس از هر بارندگی تردد در بازار سخت می‌شود. شهری که میزبان مهمانان نوروزی، راهیان نور و اربعین است نباید چنین وضعیتی در بازارهای آن حاکم باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 974561

مهمترین اخبار ایران و جهان: