نیوز سیتی!
22 دی 1401 - 11:09

مرحله استانی جشنواره جایزه ادبی «یوسف» در قم برگزار می‌شود

معاون ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم از برگزاری مرحله استانی دوازدهمین دوره جشنواره جایزه ادبی یوسف در قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم، وحید رسولی معاون ادبیات و تاریخ دفاع مقدس این اداره کل اظهار کرد: دوازدهمین دوره مرحله استانی جشنواره جایزه ادبی یوسف با موضوع داستان کوتاه دفاع مقدس با مشارکت اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس قم و سایر دستگاه‌های مرتبط برگزار می‌شود.

وی گفت: این جشنواره در بخش بزرگسالان با موضوع دفاع مقدس و رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت، بخش نوجوان با رعایت اسلوب داستانی نویسی ویژه این گروه سنی و بخش ویژه با محوریت «وحدت ملی، ایران قوی» برگزار می‌شود.

رسولی با تاکید بر اینکه داستان‌های ارسالی باید به صورت ورد تایپ شده بوده و از چهار هزار کلمه بیشتر نباشد، عنوان کرد: جوایز مرحله استانی دوازدهمین جشنواره جایزه ادبی یوسف ۱۵۰ میلیون ریال، ۱۲۰ میلیون ریال و ۱۰۰ میلیون ریال ویژه نفرات اول تا سوم در هر بخش در نظر گرفته شده است.

وی افزود: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند حداکثر تا اول اسفند سال جاری، آثار خود را از طریق پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۳۶۸۳۱۱۹۲۰ (وحید رسولی) و یا رایانامه jayezeadabiyousef۱۰[email protected] ارسال نموده و یا با شماره ۰۲۵۳۳۵۵۴۲۱۱ مربوط به دبیرخانه جشنواره واقع در انتهای بلوار شهید صدوقی، ضلع جنوبی میدان مفید، ساختمان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم تماس حاصل نمایند.

پایان پیام/78034

منبع: فارس
شناسه خبر: 972317

مهمترین اخبار ایران و جهان: