نیوز سیتی!
13 بهمن 1401 - 01:03

ضرورت اهتمام آموزش و پرورش در تبیین پیروزی انقلاب اسلامی برای نسل جدید

فرماندار گلوگاه گفت: تبیین و تشریح انقلاب و چگونگی پیروزی به عهده آموزش و پرورش است که باید با برگزاری کارگاه‌های آموزشی در بین نسل جدید نسبت به ارتقا بینش علمی، سیاسی و فرهنگی آنان کار شود و نسل جدید انقلابی برای آینده ایران اسلامی تربیت شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان گلوگاه، مهدی داودی چهارشنبه‌شب در جمع مردم گلولگاه ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و تجلیل مقام شاخص شهدا و امام راحل و بزرگداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: این انقلاب با ایثار و شهامت و شجاعت شهدا به این جایگاه و اقتدار رسیده‌است  و برای شکل گرفتن و پایه‌گذاری انقلاب اسلامی خون‌های فراوانی به پای آن نثار شد که باید قدردان این خون‌ها بود.

وی افزود: ایام الله دهه فجر برای ملت ایران، سند ماندگار فراموش نشدنی است که برای همیشه تاریخ در تقویم ایران اسلامی ثبت شد.

فرماندار گلوگاه با بیان اینکه امام با درایت و نوع نگاه متمایز بر حکومت مسلئه رفراندوم را مطرح کردند، یادآور شد: امروز اقتدار و عظمت ایران اسلامی با همه تلاش‌های انجام شده در طول سال‌های گذشته انقلاب باید حفظ شود.

به گفته داودی، شکل گرفتن انقلاب اسلامی مرهون همت و مساعدت مردم بصیر و ولایت پذیر ایران اسلامی است و باید این اقتدار همچنان باقی بماند.

فرماندار گلوگاه با اشاره به اینکه در برهه‌ای از زمان و با خون جوانان و انقلابیون فراوانی این انقلاب شکل گرفت، خاطرنشان کرد: اکنون همه‌ی ما د ر قبال این انقلاب و خون شهدا مسؤولیم و برای ماندگاری و تببین آن باید تلاش و کار جهادی را سرلوحه کارمان قرار دهیم.

داودی گفت: تبیین و تشریح انقلاب و چگونگی پیروزی به عهده آموزش و پرورش است که باید با برگزاری کارگاه‌های آموزشی در بین نسل جدید نسبت به ارتقا بینش علمی و سیاسی و فرهنگی آنان کار شود و نسل جدید انقلابی برای آینده ایران اسلامی تربیت شوند.

پایان پیام/ ۸۶۰۰۲/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1014117

مهمترین اخبار ایران و جهان: