نیوز سیتی!
18 دی 1401 - 12:12

ارائه تسهیلات به ۲۶ واحد تولیدی کشاورزی در شهرستان بهار

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار با اشاره به جذب ۳۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در شهرستان گفت: ۲۶ واحد تولیدی موفق به دریافت این تسهیلات شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عبدالحسین اکبری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا پایان آبان ماه سال جاری بالغ بر ۳۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات از منابع مالی مختلف از محل اعتبارات سال ۱۴۰۱ و باقیمانده اعتبارات سال ۱۴۰۰ به متقاضیان دریافت تسهیلات شهرستان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه این تسهیلات به منظور سرمایه‌گذاری در زیربخش‌های صنایع تبدیلی، باغبانی، امور دام و آب و خاک شهرستان بهار مورد استفاده قرار گرفته است، افزود: ۲۶ واحد تولیدی موفق به دریافت این تسهیلات شده‌اند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار با بیان اینکه عناوین طرح‌های مشمول تسهیلات شامل مشاغل خانگی تبصره 18، رونق تولید، منابع داخلی، مکانیزاسیون و دامدارکارت بوده است، اظهار کرد: با پرداخت تسهیلات توسط شعب بانک کشاورزی شهرستان بهار مراحل احداث و راه‌اندازی واحدهای تولیدی شتاب گرفته که با بهره‌برداری بستر اشتغال ۱۱۰ نفر فراهم خواهد شد.

وی اضافه کرد: ثبت درخواست تسهیلات برای طرح‌های کشاورزی از طریق سامانه یکپارچه تسهیلات اعتباری "سیتا" انجام می‌پذیرد و پس از بررسی درخواست‌ها در کارگروه‌های شهرستانی و استانی اعتبار لازم تخصیص داده می شود.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 962561

مهمترین اخبار ایران و جهان: