نیوز سیتی!
06 بهمن 1401 - 15:22

جواد فروغی: تحریم سجادی اقدامی غیر منطقی بوده و مورد قبول ما نیست

ملی پوش تیم ملی تیراندازی کشورمان اظهار داشت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران سعی دارند با ورود به حوزه ورزش که یک حوزه مردمی، اجتماعی است به دولت و ملت ما صدمه بزنند.

جواد فروغی در گفت و گو با خبرگزاری فارس، در خصوص تحریم حمید سجادی از سوی اتحادیه اروپا گفت: اروپا بعنوان یکی از مدعیان پیشرو در مسائل ورزشی، دموکراسی و سیاست های ورزشی تا به امروز نتوانسته در عمل ادعای خود را ثابت کند و در بسیاری از مسائل و شاخه های ورزشی ضعیف عمل کرده است.

وی افزود: تحریم ورزش و جوانان بعنوان یک شخص ورزشی، مدیریتی که باید در تمامی سفرها و اعزام های ورزشی در کنار ورزشکاران باشند یک اقدام کاملا نادرست و به دور از هرگونه منطقی است و از جانب ما قابل قبول نیست و قطعا نظام جمهوری اسلامی ایران این تحریم را بدون پاسخ نخواهد گذاشت.

ملی پوش تیم ملی تیراندازی کشورمان در ادامه تاکید کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران سالهاست که در تلاش فروپاشی این نظام قدرتمند هستند و تا امروز نتوانستند موفق شوند و اکنون سعی دارند با ورود به حوزه ورزش که یک حوزه مردمی، اجتماعی است به دولت و ملت ما صدمه بزنند که این بار هم همچون گذشته موفق نخواهند شد و جامعه ورزش قدرتمند تر از همیشه در میادین بین المللی حضور خواهند یافت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 999461

مهمترین اخبار ایران و جهان: