نیوز سیتی!
09 دی 1401 - 12:23

جان‌فدا| ۳۳ برنامه «کاروان خدمت» در سمنان به یاد سردار دل‌ها

۳۳ برنامه «کاروان خدمت» در سراسر استان سمنان به یاد شهید حاج قاسم سلیمانی و در راستای ترویج مکتب خدمت جهادی این شهید والامقام اجرا شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در نشستی با بیش از ۴۰ نفر از مدیران مؤسسات قرآنی استان سمنان در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری سمنان اظهار کرد: از مهرماه سال گذشته تا مهرماه سال جاری، ۳۳ سفر کاروان خدمت به همراه مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در راستای جلب اعتماد و گره‌گشایی از مشکلات مردم برگزار شده است.

وی تصریح کرد: در این سفرها، ۴۷۸‌ مصوبه به تصویب رسیده و تاکنون ۳۷۹‌ مصوبه اجرایی شده است.

به گزارش فارس؛ ۳۳ برنامه «کاروان خدمت» در سراسر استان سمنان به یاد شهید حاج قاسم سلیمانی و در راستای ترویج مکتب خدمت جهادی این شهید والامقام اجرا شده است.

استاندار سمنان همچنین در این نشست که مدیران کل ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه استان نیز در آن حضور داشتند،  از همه افرادی که با ارائه گزارش و توضیحات کامل، فعالیت‌ها و همچنین مشکلات خود را بازگو کردند، قدردانی کرد و گفت: در جلسات برگزارشده اتحادیه، موارد و مشکلات مؤسسات قرآنی مطرح و در راستای حل آن بحث و تبادل‌نظر شد.

هاشمی گفت: کلید سعادت ما در گرو عمل به تعالیم قرآن است و بالاترین بیمه‌ای که افراد می‌توانند مقابل آسیب‌ها و مشکلات به آن توسل بجویند، قرآن است.

وی افزود: امروز با وجود کارشکنی‌های دشمن در همه زمینه‌ها، مسؤولیت مؤسسات قرآنی بسیار بیشتر است و این آمادگی وجود دارد تا فضاهای موجود در ادارات برای اجرای برنامه‌های قرآنی، در اختیار فعالان این حوزه قرار گیرد.

استاندار سمنان ادامه داد: از فضاهای موجود، حسینیه‌ها و کانون‌های مساجد می‌توان برای استفاده کلاس‌های آموزشی، فرهنگی و... مؤسسات قرآنی استفاده کرد و دستگاه‌های اداری مکلف به همکاری با مؤسسات قرآنی هستند.

وی تصریح کرد: برنامه‌های قرآنی برای آموزش کارکنان دستگاه‌های اداری استان سمنان ارائه و انجام شود.

استاندار سمنان افزود: از ظرفیت فضای مجازی با محوریت امیدبخشی بین آحاد اقشار جامعه به‌منظور جلب رضایتمندی و اعتماد مردم به بهترین نحو ممکن استفاده شود.

پایان پیام/74003/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 943517

مهمترین اخبار ایران و جهان: