نیوز سیتی!
08 دی 1401 - 21:40

شهید گمنام دفاع مقدس در«خوئین» آرام گرفت

آئین تشییع و تدفین شهید گمنام در روستای «خوئین» شهرستان ایجرود در میان سیل عظیم مردم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، از عصر روز گذشته با برگزاری مراسم استقبال پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهرستان ایجرود مراسم عزاداری برای این شهید در شهرستان آغاز و امروز در روستای تاریخی خوئین به خاک سپرده شد.

برگزاری مراسم عزاداری با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسؤولان با رژه خودرویی پیکر شهید گمنام به آرامگاه همیشگی خود در روستای«خوئین» منتقل شد تا پس از برپایی نماز در میان مردم به خاک سپرده شود.

شهیدی که مهمان همیشگی روستای خوئین شده شهیدی ۳۵ ساله است که در منطقه «شلمچه» در عملیات کربلای ۵ به شهادت رسیده است.

حجت‌الاسلام حسین مومنی استاد حوزه علمیه در مراسم تشییع پیکر شهید گمنام در روستای «خوئین» اظهار کرد: دشمنان باید بدانند در هیچ شرایطی نمی‌توانند ضربه‌ای به انقلاب وارد کنند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه مردم به برکت خون شهدا پای این نظام ایستاده‌اند، اضافه کرد: یاوه‌گویان و منافقان بدانند مردم از ثبات قدم خود خارج نخواهند شد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا بداند مردم با همه سختی‌ها پای انقلاب ایستاده‎اند، گفت: مردم ایران اسلامی همچنان با مشت گره کرده فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهند.

مومنی با تاکید بر اینکه مردم از همه چیز خود برای انقلاب و نظام گذشته‌اند، اضافه کرد: آرزوی دشمنان برای تضعیف نظام و ولایت خوابی بیش نیست.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه مردم ما پشت ولایت ایستاده‎اند، گفت: مردم از فرمان رهبر کبیر انقلاب مبنی بر پشتیبانی از ولایت فقیه برای مقابله با فتنه دشمنان پیروی می‌کنند.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹

منبع: فارس
شناسه خبر: 942917

مهمترین اخبار ایران و جهان: