نیوز سیتی!
25 دی 1401 - 15:21

دفاع مقدس هویت جاری ملت ایران و نظام اسلامی است

اراک- فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: جهاد تبیین به عنوان پادزهر جنگ شناختی دشمن بوده و مهمترین رسالت ما در خصوص دفاع مقدس تبیین و آن هم با نگاه جهاد است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی ظهر یکشنبه در دیدار با هیئت اندیشه ورز انجمن راویان استان مرکزی اظهار داشت: گنجینه دفاع مقدس منشأ تحول، تحرک و پویایی است و هرکجا که این فرهنگ نجات بخش نهادینه شود قطعاً موجب حرکت خواهد شد.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس هویت جاری ملت ایران و نظام اسلامی است، گفت: فرهنگ نجات بخش دفاع مقدس آنقدر عظیم و توانمند است که برای هر مقطعی کارآمد و می‌تواند جامعه را به کمال و پیشرفت برساند.

کریمی با اشاره به اینکه جهاد تبیین به عنوان فریضه مهم و قطعی پادزهر جنگ شناختی دشمن است، افزود: مهمترین رسالت ما در خصوص دفاع مقدس تبیین و آن هم با نگاه جهاد است.

وی بیان کرد: یکی از راه‌های تحقق جهاد تبیین راه اندازی نهضت خاطره گویی است و پیشکسوتان در این خصوص رسالت مهمی دارند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه ایجاد خودباوری در نسل جوان جامعه با جهاد تبیین محقق خواهد شد، گفت: نسل جدید جامعه باید به باور مامیتوانیم برسد و این قطعاً با فریضه تبیین محقق خواهد شد.

وی با اشاره به اهداف دشمن در جنگ شناختی بیان کرد: کوچک شمردن دستاوردهای عظیم انقلاب و خدشه به باور و اراده جوانان راهبرد دشمن در جنگ شناختی است و باید با جهاد تبیین آینده درخشان ایران اسلامی ترسیم شود و لذا رویکرد مهم جهاد تبیین امیدآفرینی است.

کریمی کنگره شهدای استان مرکزی را یک جهاد تبیین در حوزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی خواند و افزود: راهبرد این جریان عظیم و مردمی بیانات مقام معظم رهبری است و باید از این الگوی موفق به خوبی استفاده کنیم.

وی با اشاره به رسالت‌های انجمن راویان استان گفت: انجمن راویان استان مرکزی نقش مهمی در تحقق جهاد تبیین دارند و باید با استفاده از افراد، گروه‌ها و نخبگان خوش فکر و فرهنگی نهضت خاطره گویی با رویکرد جهاد تبیین محقق سازند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: اردوهای راهیان نور مهمترین ظرفیت برای تحقق نهضت خاطره گویی است و خوشبختانه استان مرکزی در این خصوص از فرصت‌ها به خوبی استفاده کرده و الگوهای موفق ارائه داده و فعالیت‌های اثربخش در حوزه اردوهای راهیان نور باید استمرار داشته باشد.

وی ادامه داد: تربیت جوانان شایسته و توانمند برای تقویت جریان روایتگری در اردوهای راهیان در دستور کار انجمن راویان باشد و در این راستا ازهمه ظرفیت‌ها اعم از پیشکسوتان، بسیجیان، دانشگاهیان و جوانان با انگیزه استفاده شود.

کریمی خاطر نشان کرد: تعامل و هم افزایی ارکان مختلف بسیج و سپاه با انجمن راویان استان در راستای تحقق جهاد تبیین و تقویت جریان با برکت نهضت خاطره گویی دفاع مقدس یک ضرورت مهم و لازم است هیئت اندیشه ورز انجمن راویان نشست‌های تخصصی با مجموعه‌های مرتبط داشته باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 978461

مهمترین اخبار ایران و جهان: