نیوز سیتی!
25 دی 1401 - 18:29

آغاز به کار ادارات استان سمنان با تاخیر خواهد بود

سمنان- جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران استان سمنان گفت: همه ادارات، ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی استان طی روزهای آتی فعالیت خود را با تاخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حمیدی بعد از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل استانداری اعلام کرد: به علت برودت هوا و شرایط نامساعد جوی و با هدف صرفه جویی در مصرف انرژی و تأمین گاز طبیعی برای مشترکین خانگی، همه ادارات، سازمان‌ها، ارگان‌ها، شرکتهای دولتی و بانک‌های استان سمنان روز دوشنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۱ فعالیت خود را با تأخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهند کرد.

وی افزود: فعالیت مراکز آموزشی (به‌جز مدارس دارای تأسیسات سوخت مایع) به‌صورت غیر حضوری و در بستر شاد و امتحانات نهایی پایه دوازدهم نیز بر اساس برنامه قبلی به قوت خود باقی و در تاریخ و ساعت اعلام شده برگزار خواهد شد.

جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران استان سمنان گفت: فعالیت تمامی مراکز ستادی دانشگاه‌های استان سمنان همچون سایر سازمان‌ها و ادارات دولتی از ساعت ۹ صبح آغاز و تصمیم گیری در خصوص برگزاری امتحانات پایان ترم نیز بر عهده رؤسای دانشگاه‌های استان است.

حمیدی از آحاد مختلف مردم استان سمنان خواست با کاهش مصرف انرژی و بویژه کاهش دمای تجهیزات گرم کننده مورد استفاده، امکان بهره مندی تمامی هم‌میهنان را از نعمت گاز فراهم سازند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 978917

مهمترین اخبار ایران و جهان: