نیوز سیتی!
02 بهمن 1401 - 22:29

وعده مشاور استاندار برای حل مسائل دهیاران در شمیرانات/ لزوم آشنایی دهیاران با قوانین

مشاور استاندار و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری تهران ضمن توصیه به دهیاران برای آشنایی با قوانین گفت: مسائلی را عزیزان دهیار مطرح کردند که در این خصوص قرار شد با همکاری فرماندار محترم شمیرانات آنان را پیگیری و حل کنیم.

اسدالله تقی زاده، مشاور استاندار و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری تهران در مصاحبه با خبرنگار فارس در شمیرانات در جلسه توجیهی دهیاران و روسای شورای‌ شهرستان شمیرانات اظهار کرد: غرض از تشکیل این جلسه آموزش مجموعه دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها نسبت به وظایف و آشنایی با قوانین است.

وی گفت: شهرستان شمیرانات استعداد خوب و روستاهای بسیاری دارد که نیازمند این است که عزیزان دهیار و شوراهای ما نسبت به قوانین آشنایی داشته باشند و وظایفشان را به نحواحسن انجام دهند.

مشاور استاندار و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری تهران تصریح کرد: ظرفیت‌هایی در شهرستان شمیرانات و دو بخش لواسانات و رودبارقصران است که متاسفانه بعضا با برداشت‌های غلطی که وجود دارد باعث می‌شود تا سوء استفاده‌هایی انجام بشود و ما باید عزیزان را به وظایفشان و اقداماتی که باید انجام بدهند آگاه بکنیم.

تقی زاده ادامه داد: مسائلی هم عزیزان دهیار مطرح کردند در این خصوص که طرح هادی در روستاهایشان بازنگری نشده و کمیسیون‌های ماده ۹۹ به موقع انجام نمی‌شود و مسئله ارزش افزوده روستاها و موضوعاتی مربوط به درآمد روستا که قرار شد با همکاری فرماندار محترم شمیرانات مسائل را پیگیری و حل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه فنی و ارزش‌افزوده و توسعه روستا به صورت کلی و رشد و آبادانی روستاها باید دستگاه‌هایی مثل بنیاد مسکن و مجموعه جهاد کشاورزی جدیت بیشتری داشته باشند.

تقی زاده ادامه داد: در این خصوص بنیاد مسکن که به فرمان حضرت امام خمینی(ره) تشکیل شده باید جدیت و همت بیشتری را در روستاها به خرج دهد و با حضور موثر خود، نقایص را برطرف کند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 991617

مهمترین اخبار ایران و جهان: