نیوز سیتی!
07 دی 1401 - 21:08

انجام عملیات مشترک توسط پلیس سمنان و زاهدان/ ۴۹ کیلو تریاک کشف شد

سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام عملیات مشترک با پلیس سیستان بلوچستان خبر داد و گفت: طی این عملیات ۴۹ کیلو تریاک کشف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید علی میر احمدی غروب چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه در پی اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان ردپای انتقال محموله مواد مخدر از خاش به زاهدان شناسایی شد، ابراز داشت: بلافاصله بعد از اطلاع از انتقال محموله منطقه مرزی روتک محور مواصلاتی شهرستان خاش (جون آباد) به پلیس استان سیستان بلوچستان اطلاع رسانی لازم صورت گرفت.

وی ضمن بیان اینکه با هدایت لحظه به لحظه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان پلیس استان سیستان و بلوچستان به محل اعزام و خودرو مذکور را متوقف کردند، افزود: از این خودروی توقیفی ۴۹ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طی این عملیات مشترک یک سوداگر مرگ نیز دستگیر شده است، ابراز داشت: بعد از تکمیل پرونده، این فرد برای ادامه سیر قانونی روال ماجرا، به مراجع قضائی معرفی شد.

میر احمدی اضافه کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با هر گونه مصادیق جرم در رابطه با مواد مخدر به طور جد برخورد می‌کند لذا این طرح‌های مقابله‌ای مستمر ادامه دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 941317

مهمترین اخبار ایران و جهان: