نیوز سیتی!
24 دی 1401 - 23:37

روایت‌گری و پاسخ به شبهات اساس تبلیغ دین در محافل مذهبی بانوان

اردبیل- کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: روایت گری، تبیین و پاسخ به شبهات فکری اساس تبلیغ دین در محافل مذهبی بانوان است.

به گزارش خبرنگار مهر، سارا حقی بعد از ظهر شنبه در جشن کوثر که در محل سالن آمفی تئاتر پارک بانوان اردبیل برگزار شد در سخنانی ضمن خیرمقدم گویی، با تأکید بر اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) مدافع و تبیین گر مکتب ولایت بودند، گفت: یکی از ویژگی‌های زن امروز این است که قدرت بیان و روایت گری دارد و باید همانطور که این زنان به عنوان الگو در اسلام جان خود را در مسیر تبیین و روایتگری حقایق فدا کردند ما نیز در مسیر تبیین حقایق جهاد کنیم.

وی تصریح کرد: زنان برجسته اسلام جان خودشان را در مسیر تبلیغ دین فدا کردند و فعالیت اجتماعی داشتند بنابراین اگر امروز دختران ما به دنبال الگوهای غربی می‌روند به خاطر این است که شخصیت جامع حضرت زهرا (س) به دختران ما معرفی نشده اند.

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل با بیان اینکه جنگ امروز ما جنگ روایت‌ها است، افزود: امروز زنان جامعه وظیفه دارند که معارف صحیح اهل بیت (ع) را بیان کنند و هر بانویی در محیط پیرامون خود اعم از خانواده، دورهمی های فامیلی، بانوان محلات و مناطق مختلف در زمینه ترویج فرهنگ دینی و سبک زندگی اسلامی تأثیرگذار باشد.

روایت‌گری و پاسخ به شبهات اساس تبلیغ دین در محافل مذهبی بانوان

حقی با تقدیر از فعالیت مستمر هیئت‌های مذهبی بانوان در مناطق مختلف استان اردبیل، تقویت فعالیت‌ها را زمینه ساز تحقق فرامین مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین برشمرد و افزود: هیئت‌های مذهبی بانوان اردبیل در شرایط مختلف اعم از ایام کرونا، شرایط نامساعد جوی، تحت هر موقعیت و شرایطی جلسات و محافل دینی را برگزار کرده و همواره در احیای فرهنگ دینی در مناطق مختلف تلاش می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه این مراسم مولود خوانی و اهدای هدایا به بانوان فعال فرهنگی، دینی و مسئولین هیئت‌های مذهبی انجام شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 977361

مهمترین اخبار ایران و جهان: