نیوز سیتی!
24 دی 1401 - 18:51

توزیع 8 هزار پرس غذا بین نیازمندان به همت مرکز سفره پدری

مدیر مرکز سفره پدری گفت: این مرکز به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) با مشارکت و همراهی خیرین و گروه‌های مردمی فعال در استان اصفهان اقدام به طبخ و توزیع ۸ هزار پرس غذا بین نیازمندان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مرکز سفره پدری اصفهان به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) با مشارکت و همراهی خیرین و گروه‌های مردمی فعال در استان اصفهان اقدام به طبخ و توزیع ۸ هزار پرس غذا بین نیازمندان کرد.

سجاد صادقیان، مدیر مرکز سفره پدری با تاکید بر این که مجموعه سفره پدری در راستای رسالت خود که ترویج فرهنگ خیررسانی و اقدام برای گسترش اطعام نیازمندان است، اظهار کرد: این مجموعه به صورت مستمر با مشارکت خیرین، همراهی خیریه‌ها، گروهای نیکوکار و جهادی اقدام به طبخ و توزیع  غذا بین نیازمندان می‌کند.

وی در ادامه افزود: در ویژه برنامه‌ای که به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س)با شعار «برای حال خوب مردم» برگزار شد، بیش از ۵۰ مجموعه مردمی با مشارکت یکدیگر این اقدام نیکوکاری را رقم زدند.

صادقیان گفت: ۸ هزار چلومرغ، طبخ و بسته بندی انجام و بین نیازمندان شهر اصفهان و شهرستان‌های اطراف توزیع شد.

مدیر مرکز سفره پدری با تاکید بر اینکه اطعام از سفارشان دین مبین اسلام و مکتب اهل بیت (ع) است، بیان داشت: امیدواریم با همت خیرین عزیز که همیشه در این امر پیش قدم بوده‌اند و مشارکت گروه‌های مردمی سایر شهرها و استان‌ها و حمایت بیشتر مسئولان برای هموارسازی این مسیر، هرروز این سفره اطعام گسترش پیدا کند و دیگر نیازمندی در ایران عزیزمان چشم انتظار غذا نباشد.

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/۶۳۱۲۹/ش

منبع: فارس
شناسه خبر: 976961

مهمترین اخبار ایران و جهان: