نیوز سیتی!
14 دی 1401 - 10:27

لزوم معرفی ظرفیت‌های استان بوشهر با استفاده از فرصت رسانه‌ها

بوشهر- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر بر لزوم معرفی ظرفیت‌های استان بوشهر با استفاده از فرصت رسانه‌ها تاکید کرد.

به‌گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل سجادی‌منش صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به آغاز فصل گردشگری در بوشهر و حضور تیم برنامه‌ساز تلویزیون ظرفیت‌های گردشگری استان تشریح شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر افزود: هم‌چنین صنایع‌دستی بوشهر که یکی از فاخرترین و کاربردی‌ترین تولیدات این حوزه در کشور است برای مخاطبان این برنامه معرفی شد، تا با سفر به استان بوشهر در کنار استفاده از دیگر جاذبه‌ها به این موضوع نیز پرداخته شود.

وی ادامه داد: موزه مردم شناسی، موزه تاریخ پزشکی، موزه تجارت دریایی و موزه منطقه‌ای خلیج‌فارس که بزرگترین موزه جنوب کشور محسوب می‌شود دیگر ظرفیت‌های این استان در حوزه میراث‌فرهنگی بوده که به طور کامل توضیحاتی در این خصوص ارائه شد و با حضور تیم برنامه‌ساز در محل به شکل تصویری برای مخاطبان برنامه نمایش داده خواهد شد.

سجادی‌منش تاکید کرد: استفاده از ظرفیت‌های صوتی و تصویری رسانه‌ای یکی از راهکارهای مهم و عملی در راستای معرفی پتانسیل‌های هر استان است که بنای ما بهره‌گیری از تمام فرصت‌ها بوده و در این مسیر تلاش خواهیم کرد به منظور برجسته سازی و معرفی جاذبه‌های دیدنی استان از این گونه فرصت‌ها بهره ببریم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 954117

مهمترین اخبار ایران و جهان: