نیوز سیتی!
06 دی 1401 - 14:57

ادعای ارتش رژیم صهیونیستی درباره خنثی‌سازی یک عملیات در سواحل عسقلان

رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی ضمن اذعان به ناتوانی نیروهای امنیتی این رژیم در خنثی‌سازی تمام عملیات‌های فلسطینیان در کرانه باختری، مدعی شد که ارتش این رژیم یک عملیات با قایق انتحاری در سواحل عسقلان را خنثی کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «آویو کوخاوی» رئیس ستادکل ارتش رژیم صهیونیستی، امروز (سه‌شنبه)، در اظهاراتی که در اندیشکده «inss» آن را بیان کرد، مدعی شد که نیروهای این رژیم یک حمله انتحاری را در عسقلان اشغالی خنثی کرده‌اند.

بنابر گزارش کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی، رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد: «ما حمله یک قایق از غزه را که برای انجام عملیات در سواحل نیتسانیم ارسال شده بود، خثنی کردیم.»

آویو کوخاوی در ادامه همچنین ادعا کرد: «در نتیجه فعالیت‌های ارتش و شاباک، ما حدود ۴۰۰ عملیات را در کرانه باختری طی سال گذشته خنثی کردیم. حتی اگر این مسئله زمان زیادی ببرد، پیامی با این محتوا مخابره خواهد شد که امیدی به تروریسم نیست.»

با این حال وی افزود: «از شانس بد، ما نتوانستیم از تمام عملیات‌ها جلوگیری کنیم. امیدوارم که دستگاه‌های [امنیتی] تشکیلات [خودگران] به کار خود بازگردند؛ به‌خصوص در دو منطقه نابلس و جنین و ما وضعیت را دست‌کم به آنچه پیش از این بود، برگردانیم.»

رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی همچنین ضمن تکرار ادعاهای همیشگی تل‌آویو درباره آمادگی این رژیم برای مقابله با برنامه هسته‌ای ایران، گفت: «توافق جدیدی با ایران دیده نمی‌شود. ممکن است توافق جدیدی وجود داشته باشد که به باور ما این خوب نیست. بنابراین اسرائیل باید توانایی مستقلی برای آسیب‌رسانی به طرح هسته‌ای ایران داشته باشد.»

پایان پیام/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 938417

مهمترین اخبار ایران و جهان: