نیوز سیتی!
25 دی 1402 - 17:33

واکنش نماینده رهبری نسبت به مرگ 4 نفر در حوادث کار در سمنان

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در واکنش نسبت به مرگ چهار نفر در حوادث روز گذشته واحدهای کارگری در سمنان، این امر را ناشی از کم‌توجهی به الزامات قانونی محیط کار دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: جان باختن چهار تن از کارگران در 2 حادثه کار در واحدهای صنعتی استان سمنان معلول تکرار کم‌توجهی به الزامات قانونی محیط کار است!

وی تصریح کرد: ضمن عرض تسلیت به خانواده این عزیزان، از مسؤولان ذی‌ربط انتظار می‌رود با بررسی ابعاد حادثه، نسبت به تشدید تدابیر پیشگیرانه اقدام کنند.

به گزارش فارس؛ متأسفانه صبح دیروز (یکشنبه)، یک واحد شیمیایی واقع در شهرک صنعتی ایوانکی شهرستان گرمسار دچار حادثه انفجار شد.

در این حادثه، ۲ نفر شامل سرشیفت و کارگر خط تولید در دم جان باختند، یک نفر مصدوم به بیمارستان منتقل شد و ۲ نفر مصدوم دیگر به‌صورت سرپایی درمان شدند.

دکتر فرامرز هرمزی، استاد گروه مهندسی شیمی دانشکده مهندسی شیمی، نفت و گاز دانشگاه سمنان و دانشمند مطرح جهان در سانحه انفجار این کارخانه جان باخت.

همچنین ۲ کارگر یکی از واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی سمنان به علت گازگرفتگی در قسمت تصفیه‌خانه این شرکت جان خود را از دست دادند.

پایان پیام/74001/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1638861

مهمترین اخبار ایران و جهان: