نیوز سیتی!
18 بهمن 1402 - 23:38

جهانبخش: فقط آه و افسوس برای‌مان ماند؛ این تیم ملی می‌توانست جاودانه شود

کاپیتان تیم ملی فوتبال گفت: تمام تلاش‌مان را کردیم به فینال برسیم استحقاق بازیکنان بیشتر از این بود.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از دوحه، علیرضا جهانبخش بعد از شکست 3 بر 2 مقابل قطر در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا اظهار داشت:‌ در مورد این بازی حرف زدن سخت است. تلاش کردیم به فینال برسیم اما نشد. استحقاق بازیکنان ما بیشتر از این حرف‌ها بود. دو چیز را می‌خواهم بگویم؛ اول اینکه به این گروه از بازیکنان و کادر افتخار می‌کنم، گروهی که 40-50 روز کار و تلاش کردند تا دل مردم را شاد کنند.

وی افزود: در این مسابقه در سه لحظه‌ای که انتظار نداشتیم گل خوردیم. تلاش کردیم به بازی برگردیم اما شرمنده مردم شدیم. چون می‌دانیم در این شرایط سخت اقتصادی می‌توانستیم با فوتبال دل آنها را شاد کنیم و فوتبال می‌تواند چه تأثیری روی آنها بگذارد اما متأسفانه مثل بازی با ژاپن نشد.

کاپیتان تیم ملی فوتبال در مورد  توپی که به تیرک دروازه قطر خورد، عنوان کرد: همان آن لحظه و هم دو سه لحظه دیگر می‌توانست نتیجه بازی را تغییر بدهد اما این حرف‌ها دیگر فایده‌ای ندارد و فقط آه و افسوس برای ما مانده و باید فراموش کنیم. اعتقاد دارم این نسل فوتبال می‌تواند کارهای بزرگی کند یا می‌توانست با قهرمانی جاودانه بماند هرچند هم‌اکنون کارهای بزرگی انجام داده اما تنها چیزی که سمت ما نبود شانس بود. بازیکنان ما همه کار کردند و تلاش کردند عملکرد خوبی هم داشتند اما شانس با ما نبود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1664817

مهمترین اخبار ایران و جهان: