نیوز سیتی!
17 بهمن 1402 - 20:01

نمایشگاه «رویداد خانواده» فرصتی برای گردآوری بانوان هنرمند

استاندار کرمانشاه امروز سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه با حضور در نمایشگاه «رویداد خانواده و فرهنگ‌عامه» گفت: این نمایشگاه توانسته است که بانوان هنرمندی را که بعضی از آن‌ها سرپرست خانواده و نان‌آور خانواه هم هستند، گرد هم جمع کنند.

محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه امروز سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه با حضور در نمایشگاه «رویداد خانواده و فرهنگ‌عامه» اظهار کرد: این نمایشگاه که به همراه دستاوردهای زنان در عرصه‌های مختلف در حوزه خوراک، صنایع‌دستی، دانش‌بنیان و صنایع‌دستی است توانسته است که بانوان هنرمند را گرد هم جمع کنند.

وی افزود: به نظرم این نمایشگاه‌ها ثمرات بسیار زیادی دارد که هم حس خودباوری و یک اعتمادبه‌نفس را به بانوان این سرزمین هدیه می‌دهد.

استاندار کرمانشاه با دیدن غرفه‌های نمایشگاه به‌پای درد و دل برخی از مسوولین غرفه‌های نشست، تصریح کرد: این نمایشگاه فرصتی خوبی است برای شناختن ظرفیت‌ها و فرصت‌هایی که ما در استان و شهرستان از آن برخوردار هستیم.

وی ادامه داد: آنچه در اینجا عرضه‌شده است ثمره زحمت خانم‌های محترم و بانوان گرامی خیلی از آن‌ها با توجه به شرایط خانوادگی‌شان باید روی پای خودشان بایستند و خانواده‌هایشان را اداره کنند اینجا هستند.

صحرایی ضمن دعوت از عموم مردم برای بازدید از نمایشگاه خاطرنشان کرد: امیدواریم که شاهد موارد بیشتر ازاین‌دست نمایشگاه‌های در استان کرمانشاه باشیم.

نمایشگاه رویداد خانواده و فرهنگ‌عامه در تاریخ 16 لغایت 18 بهمن‌ماه سالن بیستون واقع در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی پارک شاهد از ساعت 9 صبح تا 9 شب پذیرای بازدیدکنندگان هست.

پایان پیام/ 3851

منبع: فارس
شناسه خبر: 1663217

مهمترین اخبار ایران و جهان: