نیوز سیتی!
27 دی 1402 - 23:55

دستگاه‌ها در معرفی املاک خود ترک فعل نکنند

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: قانون دستگاه هایی که املاک خود را در سامانه مدد ثبت و معرفی نکنند به عنوان ترک فعل در نظر گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تراب محمدی امشب در جلسه مولدسازی استان اظهار کرد:  در بحث مولد سازی هدف بر این است تا با فروش املاک مازاد و یا تبدیل به احسن آنها، زمینه ای برای تکمیل پروژه های نیمه تمام استان فراهم گردد.

وی افزود: تمام دستگاه ها املاک خود را در سامانه مدد ثبت و معرفی کنند.


معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: سیاست دولت سیزدهم و شخص رئیس جمهور از ابتدا بر این بوده که پروژه های ناقص دراستان ها تکمیل شده و در اختیار مردم قرار داده شود؛ بنابراین مولد سازی فرایندی است که به وسیله آن پروژه های نیمه تمام تکمیل شده و به مرحله بهره برداری برسند.

محمدی ادامه داد: قانون دستگاه هایی که املاک خود را در سامانه مدد ثبت و معرفی نکنند به عنوان ترک فعل در نظر گرفته است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه مولد سازی یکی از برنامه های اصلی دولت است گفت: شخص رئیس جمهور به موضوع مولد سازی تاکید داشته و با تشکیل جلسات منظم این فرایند را پیگری می نماید.

محمدی افزود: در بحث مولد سازی هدف بر این است تا با فروش املاک مازاد دستگاه های مختلف و یا تبدیل به احسن آنها، زمینه ای برای تکمیل پروژه های نیمه تمام استان فراهم گردد.
 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1641517

مهمترین اخبار ایران و جهان: