نیوز سیتی!
27 دی 1402 - 18:31

انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر شیشه در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری به نقل از  پلیس، سردار حسن مفخمی‌شهرستانی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت اعضای باند تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در سطح استان مازندران و دیگر استان‌های کشور، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی سرشبکه اصلی این باند اهل و ساکن یکی از استان‌های شمال غرب کشور شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به شناسایی دیگر اعضای این باند و خودروهای مورد استفاده آنان، گفت: کارشناسان پلیس مبازره با مواد مخدر در ادامه تحقیقات دریافتند، اعضای این باند قصد دارند، محموله مواد مخدر شیشه را از استان البرز به سمت استان اصفهان منتقل کنند.

مفخمی اظهار کرد: با همکاری اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان هر چهار عضو این باند در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شدند و در بازرسی از دو خودروی متهمان هفت کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه که به طرز ماهرانه‌ای در داخل صندلی خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

وی افزود: در این عملیات چهار متهم از اعضای این باند دستگیر و دو خودروی سمند آنان توقیف شد.

انتهای پیام/۸۶۰۱۸/ع

منبع: فارس
شناسه خبر: 1641317

مهمترین اخبار ایران و جهان: