نیوز سیتی!
12 بهمن 1402 - 15:32

برگزاری بیش از ۳۹۰ برنامه ویژه دهه فجر در نایین

فرماندار شهرستان نایین گفت: ۵۰ پروژه با اعتباری بیش از ۷۴۰ میلیارد تومان در دهه فجر در نایین به بهره برداری می‌رسد و بیش از ۳۹۰ برنامه در موضوعات مختلف برگزار می‌شود.

محمد کریمی، فرماندار شهرستان نایین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نایین اظهار کرد: هم‌زمان با دهه مبارک فجر در نایین، تعداد ۵۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۴۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری خواهد رسید که در حوزه جذب نیرو، زمینه اشتغال ۲۷۵ نفر در شهرستان نایین را فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: از میان پروژه‌های آماده افتتاح، ۳۷ پروژه دولتی با اعتبار ۳۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و ۱۳ پروژه بخش خصوصی و خیرین با اعتبار ۷۰۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری خواهد رسید. 

فرماندار شهرستان نایین با بیان اینکه از میزان اعتبارات بخش خصوصی مبلغ ۵ میلیون یورو از محل اعتبارات ارزی تامین شده است، اضافه کرد: بیش از ۳۹۰ عنوان برنامه در حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، مذهبی، هنری و ورزشی در دهه فجر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: پروژه‌های مورد بهره‌برداری در بخش‌های زیرساخت، راه، انرژی، ارتباطات، دانش‌بنیان، خدمات، صنایع، کشاورزی و آموزشی از جمله احداث و بهسازی شبکه برق، سنگ‌فرش معابر شهری و روستایی، تجهیز و توسعه شبکه مخابرات، زیرسازی و آسفالت معابر شهری و روستایی و محورهای مواصلاتی است.

کریمی با بیان اینکه در ایام پیش رو برای بهره برداری از پروژه‌های عمرانی میزبان یکی از معاونین استانداری اصفهان خواهیم بود، گفت: همچنین برنامه‌ریزی لازم در خصوص حضور مسئولان و اعضای شورای اداری در مساجد شهرستان نایین تا پایان بهمن ماه انجام شده است.

فرماندار شهرستان نایین ادامه داد: اعضای شورای اداری هر شب در یکی از مساجد شهرستان حضور خواهند یافت و ضمن دیدار با مردم به بیان دستاوردها و گزارش عملکرد ادارات خواهند پرداخت و پاسخگوی درخواست‌های مردمی خواهند بود. 

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین خبرگان رهبری تاکید کرد: نحوه بیان و تبیین خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خصوصا دولت سیزدهم می‌تواند در راستای ترغیب مردم به مشارکت در انتخابات بسیار موثر باشد و در این راستا کلیه ادارات موظف هستند با استفاده از تمام ظرفیت‌ها نسبت به ارائه گزارش عملکرد در فضای مجازی و حقیقی، واقعیات خدمات و اقدامات دولت مردمی در طول دو سال گذشته را به سمع و نظر مردم برسانند.

کریمی افزود: در دهه فجر امسال باید در راستای جهاد تبیین و بیان دستاوردهای ۴۵ ساله انقلاب اسلامی از تمام ظرفیت‌ها استفاده و برای رفع مشکلات و امیدآفرینی در جامعه تلاش کنیم تا بتوانیم زمینه مشارکت بیشتر مردم در انتخابات را فراهم آوریم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1657061

مهمترین اخبار ایران و جهان: