نیوز سیتی!
10 بهمن 1402 - 13:44

پایان هفته در انتظار نزولات آسمانی

سعید قاسمی رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: پایان این هفته با ورود سامانه ناپایدار از بامداد چهارشنبه با بارش برف خود را نمایان می‌کند.

سعید قاسمی رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل داده‌های هواشناسی سامانه ناپایدار جو استان کرمانشاه از بامداد چهارشنبه تا پایان هفته تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه این سامانه ناپایدار بارش در آخر هفته به دنبال دارد افزود: بارش‌ها تا ظهر پنجشنبه غالباً ضعیف و پراکنده خواهد بود و از عصر پنجشنبه تا اواخر روز جمعه تقویت یافته و در ارتفاعات، گردنه‌ها و نواحی سردسیر به‌صورت برف نمایان می‌شود.

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه سامانه بارشی را از جمعه تا اوایل هفته آینده را محسوس عنوان کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود حداقل دمای نقاط معتدل و سردسیر استان کرمانشاه در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده شاهد دمای بین ۵ تا ۱۰ درجه زیر صفر باشیم.

وی دمای هوای شهر در 24 ساعت گذشته را بین 4 و 9 درجه بیان کرد و ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته سردترین نقطه و گرم‌ترین نقطه به ترتیب کوزران با ۷ درجه زیر صفر و سومار با ۱۶ درجه بالای صفر به خود اختصاص داد.

پایان پیام/ 3851

منبع: فارس
شناسه خبر: 1654417

مهمترین اخبار ایران و جهان: