نیوز سیتی!
21 بهمن 1402 - 09:41

آغاز بارش رحمت الهی در قم، از پایان هفته

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قم گفت: از اواخر وقت چهارشنبه، افزایش ابر خواهیم داشت و از روز جمعه، بارش‌ها به تدریج از غرب استان آغاز خواهد شد.

سعید اسماعیلی کارشناس اداره کل هواشناسی استان قم صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، به پیش‌بینی وضعیت آسمان قم در هفته جاری پرداخت و گفت: با توجه به نتایج تحلیل نقشه‌های پیش‌بینی و پیش‌یابی هواشناسی، امروز شنبه (۲۱ بهمن ماه) آسمان قسمتی ابری، در برخی ساعات، همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: روز یک‌شنبه، آسمان نیمه ابری تا ابری و در برخی ساعات وزش باد رخ  می دهد که از بعدازظهر، با خروج موج از منطقه، کاهش ابر پیش‌بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قم جوی آرام و پایدار برای روزهای میانی هفته پیش‌بینی کرد و اظهار داشت: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه، با استقرار جو پایدار، آسمان صاف و وزش باد ملایم خواهد بود.

وی با اعلام آغاز بارش رحمت الهی از پایان هفته جاری گفت: با نزدیک شدن سامانه بارشی به منطقه از اواخر وقت چهارشنبه، افزایش ابر خواهیم داشت و از روز جمعه، بارش‌ها به تدریج از غرب استان آغاز خواهد شد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: تا روز سه‌شنبه، دما، تغییرات قابل ملاحظه‌ای نخواهد داشت؛ اما از سه‌شنبه، افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

پایان پیام/۷۸۰۳۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1666617

مهمترین اخبار ایران و جهان: