نیوز سیتی!
16 بهمن 1402 - 10:18

بهره‌برداری از 43 طرح مختلف دهه فجر در «کنگاور»

فرماندار کنگاور گفت: ۴۳ طرح با اعتباری بالغ بر ۲۴۵ میلیارد تومان با اشتغالزایی ۲۱۴ نفر در ایام دهه مبارک فجر در شهرستان افتتاح می‌شود.

ایرج صادقی، فرماندار کنگاور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به برنامه‌های اجرایی دهه مبارک فجر این شهرستان، اظهار کرد: ۴۳ طرح با اعتباری بالغ بر ۲۴۵ میلیارد تومان با اشتغالزایی ۲۱۴ نفر در حوزه‌های عمرانی، تولیدی، خدماتی کشاورزی، درمانی و طرح‌های هادی در این ایام در شهرستان افتتاح می‌شود. 

وی با اشاره به اهم برنامه‌ها، ادامه داد: افتتاح باند سه‌راهی نهاوند به طول ۳.۵ کیلومتر، نهصت ملی مسکن که در فاز اول یک‌هزار و ۳۰۰ واحد، افتتاح خانه بهداشت روستاها و 
۷ طرح بخش کشاورزی بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان از اهم برنامه‌های ایام‌الله دهه مبارک فجر خواهد بود.

فرماندار کنگاور یکی از مطالبات مردم این شهرستان را در قالب داشتن درمانگاه تأمین اجتماعی عنوان کرد و افزود: ۵۰۰ مترمربع در این راستا از طریق شهرک تعاونی فرهنگیان برای احداث آن اختصاص یافته که مراحل تغییر کاربری انجام و امسال کلنگ‌زنی انجام خواهد شد و ۲۷ هزار نفر بیمه شده از خدمات رایگان آن استفاده لازم را خواهند برد. 

وی در ادامه اشاره‌ای هم به بحث انتخابات داشت و گفت: هفت شعبه و ۲ هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسان برای برگزای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در راستای ترسیم چهار راهبرد مقام معطم رهبری(سلامت، امنیت، رقابت پذیری و مشارکت قوی) آماده هستند.

پایان پیام/۸۱۰۱۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1661017

مهمترین اخبار ایران و جهان: