نیوز سیتی!
29 بهمن 1402 - 23:19

شکست غیرمنتظره بایرن مونیخ در دیداری پرحاشیه

پرافتخارترین تیم بوندس‌لیگا، هفته بیست‌و‌دوم این رقابت‌ها در فصل جاری را با یک شکست خارج از خانه غیرمنتظره پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته بیست‌و‌دوم بوندس‌لیگای آلمان، امشب (یکشنبه) تیم فوتبال بایرن مونیخ از ساعت 20 به وقت تهران میهمان بوخوم بود و این بازی را با نتیجه 3 بر 2 به میزبانش واگذار کرد.

در این بازی که اعتراض و آشوب هواداران دو بار منجر به توقف مسابقه شد(یک بار در نیمه نخست و بار دیگر در نیمه دوم)، بایرن مونیخ با گلزنی جمال موسیالا در دقیقه 14 پیش افتاد اما بوخوم گل‌ خورده را توسط تاکوما آسانو در دقیقه 38 پاسخ داد و یک دقیقه مانده به پایان نیمه نخست هم کاون اشلوتربک گل دوم را برای میزبان به ثمر رساند.

با اخراج دایو اوپامکانو، کار بایرن مونیخ برای جبران گل خورده سخت شد و گل شدن پنالتی حاصل از خطای این مدافع فرانسوی در دقیقه 79 توسط کوین اشتوگر کار تیم توماس توخل را حتی سخت‌تر از قبل کرد. در دقیقه 4+90 هری کین مهاجم انگلیسی بایرن مونیخ دومین گل این تیم را به ثمر رساند اما در نهایت بایرن مونیخ برای چهارمین بار در این فصل تن به شکست داد و این نتیجه سبب شد که فاصله‌اش با بایرلورکوزن صدرنشین به 8 امتیاز افزایش افزایش پیدا کند.

این چهارمین باخت پی در پی بایرن مونیخ در تمامی رقابت‌ها پس از شکست خانگی مقابل مونشن‌گلادباخ  و بایرلورکوزن در بوندس‌لیگا و باخت برابر لاتزیو در لیگ قهرمانان اروپا بود.

انتهای پیام/

 

 

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1672817

مهمترین اخبار ایران و جهان: