نیوز سیتی!
22 بهمن 1402 - 12:20

اهالی دیار امیرکبیر بازهم ثابت قدم پای انقلاب

موج خروشان مردم فراهان در راهپیمایی 22 بهمن پیام روشن و واضح پایبندی به نظام و رهبری را به جهانیان مخابره کرده و برگ زرین دیگری بر دفتر پر افتخار دیار امیرکبیر افزود.

به گزارش خبرگزاری فارس از فراهان، دلاورمردان و شیرزنان خطه امیرکبیر با حضور در راهپیمایی 22 بهمن صحنه‌ای بی‌مانند از اثبات میزان وفاداری خود به آرمان‌های انقلاب اسلامی را خلق کرده و بذر یاس و نا امیدی را در دل دشمنان این آب و خاک پاشیدند.

موج خروشان مردم در این راهپیمایی پیام روشن و واضح پایبندی به نظام و رهبری را به جهانیان مخابره کرده و برگ زرین دیگری بر دفتر پر افتخار دیار امیرکبیرها افزود.

به عنوان یک ایرانی به این غیرت مردم افتخار می‌کنم

یک شهروند فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن میزان عشق و علاقه به انقلاب را نشان دادند و آمده‌اند بگویند این انقلاب، انقلاب مظلومان بود و امروز به الگوی مردم غزه و فلسطین تبدیل شده است.

وی افزود: هرچه دشمنان می‌کوشند این حضور را کمرنگ جلوه دهند، مردم پرشورتر در صحنه حاضر می‌شوند و من به عنوان یک ایرانی به این غیرت مردم افتخار می‌کنم.

گوش به فرمان رهبریم

یکی دیگر از شرکت کنندگان در راهپیمایی نیز با تاکید بر اینکه حماسه امسال به دلیل حساسیت‌ها و  مسائل غزه با شکوه‌تر برگزار شده است، گفت: ما گوش به فرمان رهبر انقلابیم و این جشن انقلاب جشن همه ملت ایران است.

 درس وفاداری به آرمان‌های انقلاب را به فرزندم می‌آموزم

یکی دیگر از اهالی فراهان نیز به خبرنگار فارس گفت:امروز در همه جای ایران این حضور باشکوه تماشایی است و من به همراه فرزند خردسالم آمده‌ام تا به نسل آینده درس وفاداری به آرمان‌های انقلاب را بیاموزم.

وی تصریح کرد: وفاداری  مردم ایران نسبت به انقلاب با ریختن خون شهدای مدافع وطن و شهدای ترور و شهدای مظلوم کرمان و سیستان و بلوچستان هر روز بیشتر از دیروز است، چرا این ملت قدرشناس خون شهدا هستند.

هیچ تهدیدی نمی تواند ملت ایران  بی اراده و سست کند 

فرماندار فراهان نیز گفت: امروز ثابت شد هیچ تهدیدی نمی تواند ملت ایران را نسبت به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب بی اراده و سست کند.

به گزارش فارس مردم فراهان با سردادن شعار«روز حماسه روز انتخاب است، حضور ما ضامن انقلاب است»، «نشان همدلی و وحدت ما، حماسه حضور ملت ما»، «حجابم افتخارمه، یا فاطمه شعارمه»، «پاینده ملت، پاینده ایران،  راه ولایت، راه شهیدان»، «ما ملت شهادتیم، فدایی ولایتیم» و...در این راهپیمایی به جهان ثابت کرد که انقلاب اسلامی ایران همواره انقلابی پابرجا و استوار است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1667961

مهمترین اخبار ایران و جهان: