نیوز سیتی!
14 بهمن 1402 - 12:48

اهدای ۵۶۱ دستگاه لوازم گرمایشی به مددجویان استان قزوین

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین از اهدای561 دستگاه لوازم گرمایشی به ارزش 25 میلیارد ریال به مددجویان قزوینی خبر داد.

محمد صیادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر با اشاره به توزیع اقلام لوازم خانگی در بین مددجویان بیان کرد: در حوزه لوازم خانگی در ۱۰ ماهه امسال یک هزار و ۶۳۸ مورد اقلام با مبلغ ۷۳ میلیارد و ۷۲۱ میلیون ریال برای نیازمندان تهیه یا تعمیر شده است.

وی افزود: از این تعداد یخچال ۳۱۱ دستگاه، کولر ۱۲۰ دستگاه، لباسشویی ۱۳۲ دستگاه، جاروبرقی ۸ دستگاه، تلویزیون ۱۵۲ دستگاه، بخاری گازی ۳۳۲ دستگاه، بخاری نفتی ۵۰ دستگاه، اجاق گاز ۵۳ دستگاه، آبگرمکن هم ۱۷۹ دستگاه است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: ۲۷۱ مورد اقلام دیگر نظیر کابینت، پکیچ، پنکه، پمپ، فرش، اتو و چرخ خیاطی به خانواده‌های تحت پوشش مساعدت شده است‌.

صیادی خاطرنشان کرد: عمده وسایل گرمایشی یعنی بخاری گازی و بخاری نفتی و آبگرمکن برای مناطقی که به تازگی در آن مناطق گاز کشی انجام شده مثل طارم و الموت در نظر گرفته شده و بیشتر در این مناطق توزیع شده است.

این مسوول عنوان کرد: مبنای توزیع این اقلام براساس نیازسنجی صورت گرفته توسط مددکاران در سطح استان است زیرا مددکاران معمولا در طول سال به منازل جامعه هدف سرکشی دارند و نیاز خانواده‌ها را ثبت و ضبط می‌کنند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین در پایان اذعان کرد: البته امداد هوشمند هم این قابلیت را دارد که مددجویان در این سامانه نیازهای خود را ثبت کنند و پس از تایید نیاز مددجو توسط مددکاران، اقلام تهیه و در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1658817

مهمترین اخبار ایران و جهان: