نیوز سیتی!
13 بهمن 1402 - 19:01

دخالت‌های بی‌جای نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد و یک مشکل بزرگ

امام جمعه سی‌سخت از دخالت‌های بی‌جای نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد و یک مشکل بزرگ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سی سخت، نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر سی سخت به امامت حجت الاسلام واهبی‌زاده امام جمعه شهر سی سخت با حضور نمازگزاران در محل مسجد جامع امام علی «ع» برگزار شد. 

واهبی زاده امام جمعه شهر سی‌سخت در خطبه اول ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی و دوری از گناه گفت: مدیری که منصوب مستقیم نماینده در کشور و استان ماست راهی جز تبلیغ برای فلان شخص خاص ندارد چرا که استمرار مدیریتش در گرو تاُیید فلان نماینده است.

واهبی زاده اظهار داشت: تقوا اقامه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است، تقوا اقامه نماز و زکات در جامعه است، انسان با تقوا راه و مسیرش خیر و دعوت به خیر است، انسان با تقوا اهل دغل بازی و فریب نیست، انسان با تقوا اهل دروغ و نیرنگ نیست بلکه اهل صداقت است.

خطیب جمعه سی سخت ۲۷ رجب را سرآغاز بعثت آخرین فرستاده پروردگار برای اکمال بشر در عقل و دین و اخلاق و معنویت دانست و گفت: بعثت آمد تا ظلمت جهل جایش را به نور علم بدهد، نبی مکرم اسلام صلوات الله علیه و آله معلم تمام خوبیها و نیکی‌هاست.

وی گفت: پیامبر گرامی اسلام معلم عدالت، انسانیت، برادری، اخلاق، ایثار و بندگی خداست، هدایت بشر در مسیر بندگی خدا و دور کردن بشر از بندگی شیطان و طاغوت است. 

وی اظهار داشت: اقامه قسط و عدل در جامعه تعلیم و تربیت بشر و ارتقاء عقل و رشد بشربالابردن اخلاق و معنویت در جامعه گزیده ای از اهداف بعثت پیامبر صلوات الله علیه و آله بود که باید بشر امروز و امت اسلامی از این ویژگیها الگوگیری کند.

واهبی زاده با بیان اینکه دهه فجر نتیجه بعثت بود اظهار داشت: امام بزرگوار با تاُسی از پیامبر اسلام و به پشتوانه مردم توانست انقلاب و نهضت را به سرانجام برساند پایان دادن به دوران نکبت بار طاغوت پهلوی و ارباب آمریکایی و استقرار حاکمیت الله درس بعثت برای ما بود.

حجت الاسلام واهبی زاده در خطبه دوم گفت: دغدغه‌مندان و مجاهدان جهاد تبیین دستاوردهای هزار هزار انقلاب را برای جامعه از نسل نو تا دیگران تبیین کنند که ما در آن دوران سیاه چگونه بودیم و امروز به برکت انقلاب چه جایگاهی در عزت، استقلال، علم و دانش، شرف و ناموس داریم‌‌. 

وی گفت: شفاف سازی مرزبندی بین حاکمیت الله و طاغوت ایجاد مبارزه مخفیانه و از روی تقیه و نفوذ در حکومت از راهبردهای امام کاظم علیه السلام در دوران امامت بود.

خطیب جمعه سی سخت گفت: ابراز رضایت رهبر فرزانه و عالیقدر انقلاب از نمایشگاه تولیدات داخلی نشان ار بالا رفتن تولید در داخل است اما تاُسف ایشان بابت عدم اطلاع رسانی درست مسئله است که باید ترمیم گردد که گلایه مندی ایشان از وضعیت کسب و کار و رشد نقدینگی باید سرلوحه کار دولت باشد.

واهبی زاده عنوان کرد: کمتر از یک ماه دیگر به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری باقی مانده است، تمامی واجدان راُی خود را موظف به حضور در پای صندوق راُی کنند و دیگران را هم توصیه به مشارکت حداکثری کنند.

وی گفت: رهبر حکیم انقلاب فرمودند نمایندگان مجلس در عزل و نصب ها دخالت نکنند لکن برخی در کشور و استان دخالت کردند و امروز آن مدیر نشانده شده توسط نماینده مجبور است برای حفظ مدیریتش ارباب رجوع دستگاه خود را به سمت شخص خاص هدایت کند چرا که وامدار آن نماینده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1658161

مهمترین اخبار ایران و جهان: