نیوز سیتی!
23 دی 1402 - 11:47

وادی: دست مدیران خصوصی را باید بوسید

سرمربی تیم والیبال طبیعت گفت: دست مدیران خصوصی را باید بوسید که از حضور تیم‌ها در لیگ والیبال حمایت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته دوم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز چهارشنبه، 20 دی با هفت دیدار در شهرهای اردکان، گنبد، رفسنجان، سیرجان، گرگان، اصفهان و تهران پیگیری شد.

در یکی از این دیدارها تیم طبیعت در اردکان موفق به شکست ایفاسرام شد تا برد ارزشمندی در خارج از خانه کسب کند. ابراهیم وادی، سرمربی تیم والیبال طبیعت در پایان این مسابقه اظهار داشت: بازی جذابی بود، دو تیم خیلی خوب تلاش کردند، به تیم ایفاسرام تبریک می‌گویم. دست مدیران خصوصی را باید بوسید برای حمایت از تیم‌ها.

وی ادامه داد: ایفاسرام تیم خوب و جوانی است و واقعاً خیلی خوب بازی و طبیعت را اذیت کردند. نتیجه دو بازی قبل را واگذار کرده بودیم و به این برد احتیاج داشتیم. در دست پنجم بچه‌ها واقعاً تمام تلاش خود را کردند و ایفا اسیر تجربه بازیکنان طبیعت شد و در دست پنجم توانستیم پیروز بازی باشیم.

همچنین سهند الله‌وردیان، سرعتی‌زن تیم والیبال طبیعت هم درمورد این بازی گفت: بازی خیلی خوبی بود و واقعاً ایفاسرام جنگنده بازی کرد. آنها با توجه به تغییر تحولاتی که در کادر فنی داشتند، خیلی خوب بازی کردند. واقعاً در اردکان و کنار این تماشاگران پرشور بازی کردن خیلی کار سختی است. بازی پایاپایی بود و در یک جاهایی بهتر بودیم و توانستیم ببریم و در آنالیز آنچه را که از بازیکنان طبیعت خواستند را انجام دادیم و پیروز شدیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1635817

مهمترین اخبار ایران و جهان: