نیوز سیتی!
23 دی 1402 - 10:40

زاکانی: برای تحول در کشور هیچ ظرفیتی بالاتر از صندوق‌ رای نیست

شهردار تهران با اشاره به اهمیت حضور گسترده مردم در انتخابات گفت: کشور نیاز به تحول دارد و این تحول مجرای خودش را باید داشته باشد و برای این تحول هیچ ظرفیتی بالاتر از صندوق‌ رای نیست.

علیرضا زاکانی شهردار تهران در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به اهمیت حضور گسترده مردم در انتخابات و نقش انتخابات در ایجاد تحول گفت: کشور نیاز به تحول دارد و این تحول مجرای خودش را باید داشته باشد و برای این تحول هیچ ظرفیتی بالاتر از صندوق‌ رای نیست.

زاکانی تصریح کرد: اگر کسی فکر کند با قهر کردن با صندوق‌های رای می‌تواند تحول ایجاد کند، این کار، کار نادرستی است و اگر کسی هم دیگران را به نرفتن پای صندوق‌های رای ترغیب کند حداقل باید حداکثر به وضعیت موجود رضایت داشته باشد که این هم مطلوب نیست و ما باید تحول و تغییر را در دستور کار جدی خود قرار دهیم.

شهردار تهران گفت: هم باید پای صندوق‌های رای رفت و هم این را به عنوان یک فعال و تلاشگر در عرصه اجتماع در نظر گرفت و هم دقت کرد که ماحصل این حضور چه خواهد شد و به چه چیزی رای داده خواهد شد و چه افرادی و چه گروه‌هایی خواهند آمد و نهایتاً این امکان فراهم شود که ما به ازای آن یک مجلس قوی کارآمد و با برنامه برای مجلس آینده داشته باشیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1635717

مهمترین اخبار ایران و جهان: