نیوز سیتی!
23 دی 1402 - 12:11

پیگیری سد فینسک در گفت‌وگوی نماینده سمنان و وزیر کشور

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس، آخرین شرایط سد فینسک را در تماس تلفنی با وزیر کشور بررسی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عباس گلرو، نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی در تماس تلفنی با وزیر کشور، آخرین شرایط سد فینسک را در تماس تلفنی با وزیر کشور بررسی کرد.

گلرو با اعتراض شدید به اظهارات اخیر استاندار مازندران در خصوص سد فینسک، این دروغ‌پردازی‌ها را نقض قانون و مصوبه مجلس و مغایر با امنیت ملی دانست.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس خواستار رسیدگی این موضوع از سوی وزیر کشور شد و وحیدی نیز در پاسخ به مطالبه نماینده مردم سمنان تأکید کرد که به استاندار مازندران در خصوص این اظهارات تذکر خواهد داد.

استاندار مازندران در روزهای اخیر در سخنانی خارج از حوزه استحفاظی استان مازندران گفته بود که احداث سد فینسک منتفی شده است.

به گزتارش فارس؛ منابع آبی استان سمنان با محدودیت‌های جدی مواجه بوده و این امر همواره به دغدغه‌ای برای مردم و مسؤولان این استان تبدیل شده است.

سد فینسک یکی از راهکارهای کوتاه‌مدت و جدی برای تأمین آب موردنیاز استان سمنان بوده که در قانون بودجه کل کشور دارای ردیف اعتباری شده و در سفر آیت‌الله رئیسی به استان سمنان نیز مصوبه گرفته است.

پایان پیام/74001/ن/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1635861

مهمترین اخبار ایران و جهان: