نیوز سیتی!
08 دی 1402 - 15:43

مشارکت مردم در انتخابات، وظیفه همگانی است

امام جمعه اردستان گفت: تبلیغ انتخابات و مشارکت مردم، یک وظیفه همگانی است، انتخابات مبدا تحول بوده و جامعه را از مثلث دیکتاتوری، هرج و مرج و ناامنی نجات می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری، امام جمعه اردستان در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: حضرت فاطمه(س) سرور زنان عالم است که مردم از شناخت حقیقت وجودی این بانوی بزرگوار عاجز هستند چرا که کثرت و فراوانی خیر در این بانو برای جهانیان به اثبات رسیده و در آستانه روز میلاد این بانو قرار داریم.

وی با اشاره به روز زن و مادر، افزود: حضرت فاطمه(س) بهترین دختر برای پدر، بهترین همسر برای شوهر و بهترین مادر برای فرزندان خود بود بنابراین شایسته است که به عنوان الگو برای زنان جامعه اسلامی قرار گیرد و همچنین باید جلسات ویژه ولادت این حضرت، پرشکوه باشد.

دهشیری خاطرنشان کرد: وجود زن یک گوهر گران‌بها است و هدف‌گیری دشمنان، برای وجود زنان بوده که غربی‌ها امروزه در خصوص زن دو چیز را اراده می‌کنند که شامل سودجویی مادی و دیگری نیز التذاذ جنسی است و با آزاد کردن برخی مسائل شهوانی، ارزش زن را از بین نبریم.

امام جمعه اردستان با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در دیدار با مردم خوزستان و کرمان، تصریح کرد: تبلیغ انتخابات و مشارکت مردم، یک وظیفه همگانی است، انتخابات مبدا تحول بوده و جامعه را از مثلث دیکتاتوری، هرج و مرج و ناامنی نجات می‌دهد، اگر انتخابات نباشد این مسائل نظیر هرج و مرج رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: اگر به توصیه‌های مقام معظم رهبری دقت نشود و جناح‌های مختلف نتوانند در انتخابات شرکت کنند ممکن است که رونق انتخاباتی چندان ایجاد نشود، مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت انتخابات باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام دهشیری تاکید کرد: نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نام گرفته که در سال ۸۸ توانست آن اجتماع عظیم بعد از هشت ماه تلاطم و فتنه‌انگیزی در سطح کشور را جمع کند.

امام جمعه اردستان یادآور شد: سیزدهم دی ماه سالروز شهادت قهرمان میدان نبرد، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بوده که اسطوره مقاومت برای همه رزمندگان و جبهه مقاومت است و امروز به برکت وجود این شهید بزرگوار، شکوفه‌های جبهه مقاومت از سوریه، لبنان، فلسطین و غیره در برابر صهیونیست مبارزه می‌کنند.

وی با اشاره به شهادت شهید سید رضی موسوی، بیان کرد: این شهید بزرگوار را که شاید برخی‌ها به تازگی نامش را می‌شنوند، دشمنان چندین بار قصد ترورش را داشتند تا اینکه به دست مزدوران رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند و شاهد هستیم که مردم دنیا متوجه معنای مقاومت شده‌‌اند.

پایان پیام/۶۳۱۳۵
 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1619817

مهمترین اخبار ایران و جهان: