نیوز سیتی!
19 دی 1402 - 10:04

بانوان در بحث انتخابات نباید فقط نظاره‌گر باشند

فرماندار سنندج به اثرگذاری زنان در جنگ شناختی و مشارکت‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: زنان در بحث انتخابات نباید فقط نظاره‌گر باشند و در راستای مشارکت حدکثری و نیز انتخاب کاندیدای اصلح فعالیت نمایند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حسن عسکری فرماندار سنندج در مراسم اهدای سبد کالا به مهرجویان بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها با اشاره به اینکه اسلام برای تمام انسان‌ها الگو برای مسیر زندگی تعریف کرده است، اظهار داشت: در دین مبین اسلام برای زنان حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان بهترین الگو برای مسیر سعادت و رسیدن به کمال است.

وی حضرت فاطمه زهرا (س) را کامل‌ترین و برترین الگو و اسوه برای زنان مسلمان جهان عنوان کرد و افزود: این شخصیت بزرگوار به بهترین شکل ممکن نقش دختر، مادر و همسر را در خانواده داشته و همواره آرامش و محبت را به اعضای خانواده هدیه می‌دادند.

فرماندار سنندج تصریح کرد: زنانی که به دنبال رستگاری خود و خانواده هستند، حضرت فاطمه زهرا (س) را اسوه خود قرار ‌دهند.

عسکری افزود: زنان رکن اصلی جامعه انسانی هستند و علاوه بر هر مسوولیتی، مهم‌ترین نقش را در کانون خانواده برعهده دارند.

وی نوع‌دوستی و رفع مشکلات هم‌نوعان را از شاخصه‌های مکتب شهید سلیمانی برشمرد و گفت: نوع دوستی و حرکت در مسیر خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان  توفیق الهی است که نصیب اعضای خدوم بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها شده است.

به گفته فرماندار سنندج خیرین و افراد نیکوکار در حقیقت تسهیل‌گر دولت در رفع محرومیت و به عنوان حلقه میانی پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند.

عسکری به اثرگذاری زنان در جنگ شناختی و مشارکت‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: زنان در بحث انتخابات نباید فقط نظاره‌گر باشند و در راستای مشارکت حدکثری و نیز انتخاب کاندیدای اصلح فعالیت نمایند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1631617

مهمترین اخبار ایران و جهان: