نیوز سیتی!
07 آبان 1402 - 14:47

تجمع مردم هفتگل در حمایت از فلسطینی‌ها

تجمع مردم شهرستان هفتگل در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اهالی بی‌دفاع غزه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از هفتگل، در پی حملات وحشیانه رژِیم صهیونیستی به زنان و کودکان، تجمع مردم شهرستان هفتگل در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اهالی بی‌دفاع غزه برگزار می‌شود.

این تجمع روز یکشنبه هفتم آبان‌ماه سال 1402 از ساعت 19:30 آغاز می‌شود که جمعی از علما، روحانیون و طلاب علوم دینی استان خوزستان در این یادواره حضور می‌یابند.

تجمع مردم شهرستان هفتگل در حمایت از ملت مظلوم فلسطین در حوزه علمیه رسول اکرم(ص) هفتگل واقع در کوی شهدا، روبه‌روی یادمان هفت شهید گمنام دفاع مقدس برگزار می‌شود که خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و بسیجیان در این برنامه شرکت می‌کنند.

حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار‌ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان در تجمع مردم شهرستان هفتگل در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اهالی مظولوم غزه سخنرانی می‌کند.

همچنین ایمان عسکری از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در تجمع مردم شهرستان هفتگل در حمایت از ملت مظلوم فلسطین در جمع اهالی دیار سردار شهید کرم سیاهپور و سردار شهید شکرخدا بهمنی نیز به مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی می‌پردازد.

در تجمع مردم شهرستان هفتگل در حمایت از ملت مظلوم فلسطین همچنین یادواره شهید حمدان رضایی‌بندانی از شهدای روحانی استان خوزستان در زادگاهش شهرستان هفتگل برگزار می‌شود.

همچنین در تجمع مردم شهرستان هفتگل در حمایت از ملت مظلوم فلسطین یاد و خاطره روحانی شهید آرمان علی‌وردی از شهدای مظلوم اغتشاشات سال 1401 تهران نیز گرامی داشته می‌شود.

 

روحانی شهید حمدان رضایی‌بندانی فرزند ابراهیم در روز ششم تیر ماه سال 1344 در روستای دیمه درب شهرستان هفتگل از توابع استان خوزستان چشم به‌جهان هستی گشود.

وی در دوران هشت سال دفاع مقدس به جبهه رفت و در بیست و هشتم فروردین ماه سال 1367 در منطقه خرمال عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید حمدان رضایی‌بندانی در سن 23 سالگی شهد شیرین شهادت را نوشید و پیکر پاکش پس از تشییع در زادگاهش روستای دیمه درب آرام گرفت.

از شهید حمدان رضایی‌بندانی یک فرزند پسر به نام محمد و یک دختر به یادگار مانده است.

پایان پیام/72075

منبع: فارس
شناسه خبر: 1554217

مهمترین اخبار ایران و جهان: