نیوز سیتی!
03 دی 1402 - 09:53

مشکل نبود معلم در روستای«بصرک»را رفع می‌کنیم

اداره کل آموزش و پرورش استان اعلام کرد: با همکاری دانشگاه فرهنگیان و معاونت ابتدایی این اداره، در صدد رفع مشکل مشکل نبود معلم در روستای«بصرک» در کوتاه‌ترین زمان هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سوژه‌ای با عنوان«شهرستان خدابنده معلم ندارد» در سامانه فارس من خبرگزاری فارس ثبت شده که در توضیح آن آمده است: صدای ما را کسی نمی شنود در یکی از روستاهای شهرستان خدابنده استان زنجان روستای بصرک با ۳۰ دانش آموز در شش پایه هنوز معلم نداریم.

در پی درج این پویش توسط یکی از مخاطبان فارس اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با ارسال جوابیه به این مطلب واکنش و در این زمینه توضیح داد.

در این توضیح آمده است: بدین وسیله معروض می‌دارد فعالیت آموزشی در مدرسه روستای«بصرک» منطقه «بزینه‌رود» از توابع شهرستان خدابنده تا تاریخ دهم آذر ماه ۱۴۰۲ توسط دو نفر از دانشجو معلمان در جریان بوده و پس از این تاریخ با توجه به مشکلات تحصیلی به وجود آمده برای این دو همکار فرهنگی، آموزشگاه توسط راهبران آموزشی اداره گردیده و مشکل خاصی از جهت تحصیلی برای دانش‌آموزان فوق‌الذکر به وجود نیامده است.

علی ایحال اداره کل آموزش و پرورش استان با همکاری دانشگاه فرهنگیان و معاونت ابتدایی این اداره، در صدد رفع مشکل مذکور در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌باشد.

پایان پیام/2308

منبع: فارس
شناسه خبر: 1613961

مهمترین اخبار ایران و جهان: