نیوز سیتی!
22 آذر 1402 - 23:23

حضرت زهرا (س) بهترین الگو برای جوانان است

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی‌ گفت: حضرت زهرا (س) الگویی برای جوانان است و جایگاه آن حضرت چنان والاست که همه‌ی انسان‌ها به آن غبطه می‌خورند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین منصور امامی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: حضرت زهرا (س) الگویی برای جوانان است و عظمت و جایگاه آن حضرت در ۱۸ سالگی به‌گونه‌ای بود که همه انسان‌ها به جایگاهش غبطه می‌خورند.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا (س) ریشه اهل بیت (ع) و حقیقت لیلة القدر است، افزود:  پیامبر اسلام (ص) می‌فرمایند؛ فاطمه حقیقت، هویت و شخصیت من است و این در صورتی است که روح مطهر پیامبر محل تجلی پرودگار متعال است.

امامی با اشاره به خلقت زن، گفت: خداوند زیبایی، مهر و محبت خود را با خلقت زن نشان و بهشت را زیر پای مادران قرار داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: ‌‌مادر تمام خلقت و هستی حضرت زهرا (س) است و ایام فاطمیه فرصتی است که این عظمت و بزرگی که در حضرت زهرا و خاندان او است را بتوانیم درک کنیم.

وی در ادامه به اهمیت ایام فاطمیه اشاره کرد و گفت: چرا این ایام مهم است؟ چون خلقت مادرش را از دست داده و حقوق بشر از معرفت فاطمه(س) جدا شده است.

حجت الاسلام والمسلمین امامی گفت: جا داراد تمام هیئت‌های مذهبی در ایام با محوریت بانوان فعالیت‌های خود را انجام دهند چرا که امروزه شیطان بانوان را هدف قرار داده و می خواهد مقام و منزلت زن و مادر بودن را از بین ببرد.

این مسئول در پایان عنوان کرد: حضرت زهرا (س) حقیقت لیلة القدر است و همان گونه که حقیقت این شب برای مردم پوشیده است، فاطمه (س) هم این گونه است و منزلت حضرت در روز قیامت برای مردم مشخص می‌شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1604317

مهمترین اخبار ایران و جهان: