نیوز سیتی!
19 آبان 1402 - 10:30

روشنایی بزرگراه بوشهر_چغادک بهبود می‌یابد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: در راستای برقراری ترددها در بزرگراه بوشهر_چغادک، نصب حفاظ بتنی و پایه‌های روشنایی به صورت ۵۰۰ متر به ۵۰۰ متر اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر صبح امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: بزرگراه بوشهر_چغادک جزو پرترددترین محورهای استان است که به منظور ارتقای ایمنی کاربران جاده‌ای، بخش اول حذف گاردریل‌ها و نصب حفاظ بتنی آن به طول ۶ کیلومتر آغاز شده است.

وی افزود: در راستای بروزرسانی روشنایی این محور پرتردد، تعویض و جابجایی ۱۳۲ پایه روشنایی به طور همزمان اجرا می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر اعلام کرد: در راستای برقراری ترددها در این محور، نصب حفاظ بتنی و پایه‌های روشنایی به صورت ۵۰۰ متر به ۵۰۰ متر اجرا می‌شود، طوری که ۵۰۰ متر تکمیل و روشن و ۵۰۰ متر بعدی شامل ۱۱ پایه برق خاموش و پروژه در آن فعال می شود.

اخترشناس با اشاره به حضور مستمر نیروهای راهداری در این پروژه برای راهنمایی کاربران جاده ای بیان کرد: نصب حفاظ بتنی و بروزرسانی روشنایی محور بوشهر_چغادک تا قبل از پایان سال تکمیل می شود که در این راستا از رانندگان و کاربران جاده‌ای تقاضا داریم نسبت به رعایت سرعت مطمئن و نکات ایمنی خصوصا در ساعات شب در محدوده پروژه دقت کافی داشته باشند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1566917

مهمترین اخبار ایران و جهان: