نیوز سیتی!
30 آبان 1402 - 10:39

افزایش پروازهای فرودگاه بیرجند

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی گفت: چهار پرواز هفتگی به تعداد پروازهای فرودگاه بیرجند اضافه شد.

عظیم طهماسبی، مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی امروز به رسانه‌ها اعلام کرد: با پیگیری‌های مسئولان استان، این پروازها توسط شرکت هواپیمایی اروان به صورت ۲ پرواز رفت و برگشت در روزهای دوشنبه و پنجشنبه در مسیر تهران - بیرجند - تهران برقرار شده است.

وی عنوان کرد: هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ شرکت اروان دوشنبه ساعت ۷:۳۰ از فرودگاه مهرآباد بلند می‌شود و ساعت ۹ وارد فرودگاه بیرجند خواهد شد همچنین ساعت ۹:۴۵ بیرجند را به مقصد تهران ترک می‌کند که اولین پرواز این هواپیما ساعت ۹ صبح امروز در فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند به زمین نشست.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی گفت: پرواز روز پنجشنبه این شرکت هواپیمایی نیز ساعت هفت از فرودگاه مهرآباد انجام می‌شود و ساعت ۸:۳۰ در فرودگاه بیرجند خواهد بود همچنین ساعت ۹:۱۵ بیرجند را به مقصد تهران ترک می‌کند و در صورت استقبال مسافران شاهد تداوم و افزایش پروازهای این ایرلاین در خراسان جنوبی خواهیم بود.

وی افزود: اکنون ۱۶ پرواز رفت و برگشت در مسیر تهران - بیرجند - تهران و ۲ پرواز رفت و برگشت در مسیر بیرجند - مشهد - بیرجند در فرودگاه بیرجند برقرار است.

طهماسبی گفت: امیدواریم با پیگیری‌های مستمر مسئولان استان بتوانیم نیاز پروازی دیگر روزهای هفته را نیز تامین کنیم و برنامه زمستانی پروازهای فرودگاه طبس نیز بدون تغییر با هشت پرواز رفت و برگشت در حال انجام است.

پایان پیام/۳۶۳۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1579661

مهمترین اخبار ایران و جهان: