نیوز سیتی!
17 آذر 1402 - 22:39

اعلام آمادگی مپنا برای تولید ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس برقی

شرکت مپنا در جریان بازدید رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از این مجموعه برای تولید سالانه یک هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس برقی اعلام آمادگی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، همزمان با دومین دور سفر رییس جمهور به استان البرز، رییس سازمان حفاظت محیط زیست روز جمعه در بازدید از شرکت فناور مکو(مپنا) که در حوزه انرژی برق دستاوردهای نوآور زیادی را ارائه کرده است با تاکید بر برنامه ریزی برای صرفه اقتصادی و ارائه این فناوری‌های نوین به جامعه از تلاش این شرکت دانش بنیان قدردانی کرد.

در این بازدید علی سلاجقه با قدردانی از جوانان دانشمند و مدیرعامل شرکت دانش بنیان مکو از زیر مجموعه‌های گروه صنعتی مپنا تاکید کرد: باید در ارایه همه طرح‌های نوین و فناور پایه صرفه اقتصادی آن مد نظر قرار گیرد و این فناوری‌ها برای استفاده به مردم و جامعه عرضه شود.

انعقاد تفاهم حمایت از گونه عقاب طلایی

در حاشیه بازدید معاون رییس جمهور، تفاهم نامه حمایتی این شرکت از گونه ارزشمند عقاب طلایی با محیط زیست استان البرز امضا شد.

بر اساس این تفاهم شرکت مکو(مپنا) متعهد می‌شود تا در راستای مسئولیت اجتماعی خود، در بحث آموزش، نگهداری و تیمار حمایت‌های لازم را از گونه ارزشمند عقاب طلایی انجام دهد.

عقاب طلایی از جمله گونه‌های حیات وحش بومی استان البرز است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1598261

مهمترین اخبار ایران و جهان: