نیوز سیتی!
28 مهر 1402 - 12:30

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها: جریان باطل رو به زوال است

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: جریان باطل رو به زوال است همانطور که قرآن فرموده ظلم پایدار نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام دکتر مصطفی رستمی در مراسم ترحیم شهدای غزه و افتتاحیه هیئت عالم آل محمد (هیئت استادان دانشگاه فردوسی) اظهار کرد: مهیا بودن بشریت برای یک اتفاق بزرگ، بیزاری از افراد ظالم و اوج گیری ظلم متفاوت شده است.

رستمی همچنین به طراحی غرب در خصوص جنگ غزه اشاره کرد و گفت: طراحی نتانیاهو برای اینکه بتواند در این جایگاه بماند ریشه‌کن کردن غزه است و آمریکا نیز از او حمایت کرده و به دیپلمات‌های خود دستور داده که هیچ اظهارنظری در خصوص توقف حملات به غیرنظامی‌های غزه نکنند.

او ادامه داد: بعضی گروه‌هایی دیگر که در جریان جنایت‌های اسرائیل اظهار نظر نمی‌کنند به این علت است که ایالات متحده برای ورود افراد به کشورش فعالیت ۳ ساله‌ی فضای مجازی افراد را چک می‌کند و نباید اظهار نظری داشته باشند که مغایر با دیدگاه آن‌ها است.

نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تاکید کرد: بیش از هزاران زن در اتفاقات اخیر به شهادت رسیدند اما آنان که برای فوت یک زن ایرانی در سال گذشته واکنش‌های زیادی داشتند هیچ حساسیتی نشان ندادند.

وی با اشاره به جنایات اخیر اسرائیل علیه فلسطین گفت: جریان باطل  رو به زوال است همانطور که قرآن فرموده ظلم پایدار نیست.

او در ادامه اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های دین که انبیا حامل آن بودند باز کردن چشم بشر به حقایقی است که با چشم مادی قابل دیدن نیست.

وی افزود: برخی مانند مرتاض‌ها ریاضت می‌کشند تا حقیقی را ببیند، این ریاضت‌های غیر از دین قدرتی که به او می‌دهد ارزشی ندارد و دنیوی اند و دین چشم ما را به حقایقی باز می کند که جاودانه هستند.

رستمی تاکید کرد: خداوند به کار مومنانه برکتی می‌دهد که خروجی آن از محاسبات مادی ما بسیار بالاتر است. یکی از حقایق این است که خداوند به انسان‌هایی که ثبات قدم داشته باشند نصرت و آرامش می‌دهد.

گفتنی است که در این مراسم حجت‌ الاسلام ایمانی‌مقدم رییس نهاد رهبری، دکتر ضابط رییس دانشگاه، دکتر غفاری معاون فرهنگی، اساتید، اعضای بسیج دانشجویی، هیئت سیدالشهدا و تعدادی از دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد حضور داشتند.

پایان چیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1544017

مهمترین اخبار ایران و جهان: