نیوز سیتی!
27 آبان 1402 - 19:18

ساماندهی مرز نوعی مقابله با قاچاق است

مدیرکل بازرسی و امور استان‌های ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز فقط برخوردی نیست بلکه ساماندهی مرز یک نوع مبارزه هدفمند و تاثیرگذار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ایرج حیدری عصر امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان اظهار کرد: به هر میزان بازارچه‌ها و مرز فعال باشد یقین بدانید امنیت پایدار خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: با داشتن استاندار فعال، جوان، پای کار و مردمی باید شاهد این باشیم که موفقیت در استان زرخیر کردستان ببار می‌نشیند و مرزنشینان و کردستانی‌ها از ظرفیت مرز بیش از پیش بهره‌مند می‌شوند.

حیدری خاطرنشان کرد: سیاست‌های دولت و استاندار به عنوان رئیس کمیسیون قاچاق و ارز باید در مورد مرز کاملا اجرا شود تا مردم به بهترین شیوه از ظرفیت مرز بهره‌مند شوند.

مدیرکل بازرسی و امور استان‌های ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور گفت: قانون بی‌نقص و به نفع مردم و مرزنشین و مرزدار است و باید همیشه رضایتمندی مرزدار تحقق پیدا شود.

وی با تاکید براینکه راهبرد اقتصادی برای به فعلیت رساندن ظرفیت‌ها و استعدادها در مرز باید در دستور کار استان قرار گیرد، عنوان کرد: امروز شناخت کافی از دو سوی مرز در بین متولیان امر در کردستان وجود دارد این مهم زمینه را برای تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی درست در مورد مرز را فراهم کرده است.

مدیرکل بازرسی و امور استان‌های ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور عنوان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز فقط برخوردی نیست و ساماندهی مرز یک نوع مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.

وی عنوان کرد: استفاده از توانمندی‌های اقتصادی بخش خصوصی، فعال کردن تجار و بازرگانان کشورهای همجوار با داخل و ایجاد ساختار سازمانی مناسب از دیگر راه‌ها و راهکارهای مبارزه با قاچاق کالا و ارز است که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1576817

مهمترین اخبار ایران و جهان: