نیوز سیتی!
28 آذر 1402 - 18:30

امام جمعه بندرعباس: همه به تصمیم کمیته خاکسپاری شهدا تمکین کنیم

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: وقتی تصمیمی از سوی کمیته خاکسپاری شهدا نهایی شد، همگی به آن تمکین کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان بعد از ظهر امروز در مراسم خاکسپاری شهید گمنام در شهرداری بندرعباس اظهار کرد: شهدا چراغی برای روشنایی جامعه ما هستند و خدای متعال در عصر و زمانه ما دل های مردم را به سمت و سویی هدایت کرده که تنها راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام، بلند کردن پرچم جهاد و شهادت دیدند.

وی افزود: یادواره های شهدا در گوشه و کنار کشور و در هرمزگان اوج می گیرد و جوانان دهه هشتادی و نودی ما پرچم عزت این نظام و انقلاب را روشن نگاه داشته اند.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به برخی انتقادات پیرامون خاکسپاری شهدا در شهرداری بندرعباس هم گفت: وقتی کمیته ای که مسؤول این کار است و تصمیمی پیرامون مکان خاکسپاری شهدا گرفت، همه تمکین کنیم و نگذاریم مسائل مربوط به شهدا خدای ناکرده به وسیله اختلاف و جدایی بدل شود و مدت ها خودمان را پیرامون آن درگیر کنیم که شهید اینجا نباشد و جای دیگری باشد.

حجت الاسلام عبادی زاده از حضور باشکوه مردم با هر سلیقه ای در مراسم خاکسپاری این شهید قدردانی کرد و خاطرنشان کرد: ان شا الله مزار این شهید مکانی برای حضور مردم و کارمندان شهرداری باشد و نگذاریم شهید محل اختلافی باشد.

سردار غلامشاهی فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه نیز در این مراسم با اشاره به محل شهادت شهید گمنامی که امروز در شهرداری بندرعباس به خاک سپرده شد، گفت: محل شهادت و زمان این شهادت در تک مجنون بوده است. این یعنی آنکه شهید 45 ساله عزیزمان تا آخرین لحظه در جزیره مجنون مانده و مردانه جنگیده و خون خود را نثار راه این سرزمین و اسلام و امنیت کشور کرده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1609717

مهمترین اخبار ایران و جهان: