نیوز سیتی!
04 دی 1402 - 23:13

افزایش ۳ برابری ورود و خروج کامیون‌ها از مرز آستارا

استاندار گیلان با اشاره به بازگشایی و آماده‌سازی پل مرزی آستارا گفت: به‌زودی ورود و خروج کامیون‌ها با افتتاح این مسیر برقرار و ظرفیت‌ها به سه برابر افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، اسدالله عباسی استاندار گیلان  عصر امروز در پایان سفر به شهرستان آستارا و در جمع خبرنگاران با اشاره به بازگشایی و آماده‌سازی پل مرزی آستارا اظهار کرد: ساماندهی ورود و خروج خودروها یکی از برنامه‌های دولت سیزدهم و وزارت راه و شهرسازی در گیلان است.

وی از افزایش سه برابری ورود و خروج کامیون‌ها با بازگشایی پل مرزی آستارا خبر داد و افزود: به زودی ورود و خروج کامیون‌ها با افتتاح این مسیر برقرار و ظرفیت‌ها به سه برابر افزایش خواهد یافت.

استاندار گیلان با اشاره به تکمیل پل ورودی روگذر مسیر آستارا به اردبیل در هفته‌های آینده خبر داد و گفت: در روز افتتاح پروژه پل اتومبیل‌رو آستارا – آستارا با سفرای آذربایجان به گفت‌وگو خواهیم نشست تا ورود و خروج مسافران ساماندهی شود.

عباسی با تاکید بر لزوم توجه به مزیت‌های بسیار زیاد شهرستان آستارا در حوزه‌های مختلف بیان کرد: شهرستان مرزی آستارا با مزیت‌های فراوان تجاری، اقتصادی، صنعتی، کشاورزی و ظرفیت‌های بندری و جاده‌ای، دروازه‌ای برای تجارت با منطقه قفقاز، اوراسیا و روسیه است.

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1616017

مهمترین اخبار ایران و جهان: