نیوز سیتی!
04 دی 1402 - 16:00

توزیع بیش از ۱۷ هزار بسته یلدانه توسط هلال‌احمر

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر گفت: همزمان با طولانی ترین شب سال، ۱۷ هزار و ۱۵۱ بسته معیشتی و غذای گرم در قالب طرح یلدانه با مشارکت خیرین و داوطلبان هلال‌احمر در ۱۷ استان کشور بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس،وحید سلیمی، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر با اعلام این خبر گفت: در طرح یلدانه سال ۱۴۰۲ به صورت خودجوش و داوطلبانه و با شعار «یلدا برای همه » و با مشارکت و همت اعضای داوطلب، خیرین و کارکنان شعب و خانه‌های هلال، ۱۷ هزار و ۱۵۱ بسته غذایی و معیشتی تهیه و میان جامعه هدف این طرح توزیع شد.

وی افزود: در این طرح ملی داوطلبانه با تهیه و توزیع اقلامی همچون انواع میوه، آجیل، شیرینی، برنج، حبوبات، روغن، رب گوجه‌فرنگی، ماکارونی و... در بسته‌های معیشتی، در کنار پخت و توزیع غذای گرم، تلاش کردند مهربانی و شادی ویژه این شب را به عنوان سنت دیرین و حسنه ایرانیان، مهمان خانه‌های اقشار کم برخوردار شود.

سلیمی‌بیان کرد: ارزش ریالی خدمات ارائه شده در یلدانه امسال، بیش از ۱۰۵ میلیارد و ۲۰۸ میلیون ریال بوده است و یک هزار و ۴۷۳ خیر و داوطلب در این طرح در سراسر کسور مشارکت داشتند.

 رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در پایان گفت: اعضای داوطلب با حضور در ۱۳۳ پایگاه امدادی، اورژانس و آتش‌نشانی و نیز ۱۴۸ مرکز و سرای نگهداری از سالمندان، کودکان بی سرپرست و معلولان ذهنی و حرکتی، شب یلدا را در کنار این عزیزانِ دور از خانواده جشن گرفتند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1615617

مهمترین اخبار ایران و جهان: