نیوز سیتی!
01 آذر 1402 - 11:28

تذکر جدی استانداری هرمزگان به شهرداری و اداره برق بندرعباس

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: بدنبال مشکلاتی که با ریزش باران اندکی در بندرعباس برای مردم رخ داد، تذکرات جدی به شهرداری و اداره برق بندرعباس داده شد.

مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: بدنبال بارش اندک باران در بندرعباس در ۳ روز گذشته و بروز مشکلاتی از جمله آبگرفتگی کوچه‌ها و خیابان‌های مناطقی از بندرعباس و نیز قطعی چند ساعته برق شهروندان در مناطق مختلف شهری، طی جلسه مهمی در استانداری هرمزگان، به مدیران شهری و مدیران شرکت توزیع برق تذکر جدی داده شد.

وی افزود: از ۳ روز پیش از ورود سامانه بارشی، هشدارهای نارنجی داده شده بود و با این دستگاه‌ها مکاتبه شده بود تا ستادهای بحران تشکیل داده و نقاط اضطراری را رصد کرده و اقدامات لازم را انجام دهند.

حسن زاده با بیان اینکه تاب آوری شهرهای ما باید فراتر از ۱۰ میلی متر باران باشد و بروز آبگرفتگی‌های مشکل آفرین و نیز قطع برق در شرایطی که باد شدید یا بارش شدیدی نیز نداشته‌ایم، پذیرفتنی نیست و دستگاه‌ها وظیفه دارند تا ستادهای بحران خود را جدی گرفته و در زمان صدور هشدار، تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

پایان پیام/

 

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1580861

مهمترین اخبار ایران و جهان: