نیوز سیتی!
01 آذر 1402 - 15:06

مکتب بسیج به تمام مستضعفین جهان تسری یافته است

استاندار کردستان بر لزوم تبیین بسیج مستضعفین تاکید کرد و گفت: دو کلمه بسیج مستضعفین انسجام و وحدت انقلاب است و این فقط منحصر به کشور جمهوری اسلامی و حتی جهان اسلام نیست، بلکه بسیج به تمام مستضعفین جهان تسری یافته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا پیش از ظهر امروز در اجتماع بزرگ پیشگامان دانشجویان بسیجی که در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار داشت: امام راحل نهاد مقدس و تاریخ‌ساز بسیج را در روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی بنیانگذاری کردند و امروز نیاز داریم که شخصیت امام را برای نسل نو بشناسانیم.

استاندار کردستان با بیان اینکه یکی از مصادیق اصلی مورد حمله و تخریب گسترده در فضای مجازی توسط دشمنان، شخصیت امام راحل است، گفت: دشمن تلاش می‌کند این منبع پرفیض انقلاب را که نمونه آن در طول تاریخ کم است، مورد تحریف قرار دهد. 

وی با اشاره به اینکه امروز آماج تخریب‌های گسترده دشمنان این است که شناخت وارونه‌ای از شخصیت ایشان به نسل نو ما نشان دهند، تاکید کرد: بسیج از معجزات امام است و نشان از افق بلند نگام امام داشته است‌. 

استاندار کردستان بر لزوم تبیین بسیج مستضعفین تاکید کرد و گفت: دو کلمه بسیج مستضعفین انسجام و وحدت انقلاب است و این فقط منحصر به کشور جمهوری اسلامی و حتی جهان اسلام نیست، بلکه بسیج به تمام مستضعفین جهان تسری یافته است و مخاطب امام همه‌ انسان‌هایی است که به استضعاف درآمده‌اند.

زارعی‌کوشا در ادامه به ویژگی‌های گام دو انقلاب اشاره کرد و گفت: یکی از ویژگی‌های بارزی که با آن مواجه هستیم، اعتماد به وعده‌های الهی در گام اول از روی اعتقاد است، اما امروز علاوه بر آن مصادیق فراوانی برای تحقق وعده‌های الهی داریم.

وی بسیجیان را الگوی جامعه دانست و تصریح کرد: از برگزاری و صحبت‌ها در هفته بسیج به دنبال این نیستیم که قشری مجزا تشکیل شود، چون بسیجیان خود هم با قشری‌گری مخالف هستند.

استاندار کردستان به ویژگی‌های بسیجیان اشاره کرد و گفت: در قرآن آمده است که آنان نگران عاقبت و آینده کار خود هستند و همواره باید مراقبت کنیم که در مسیر امتحان سربلند بیرون آییم چراکه زلال پاک این انقلاب ناخالصی را نمی‌پذیرد.

زارعی‌کوشا با بیان اینکه همواره مظلومیت بر جریان حق بوده است، افزود: امروز سیطره رسانه‌های جبهه استکبار بسیاری از حقایق را وارونه نشان می‌دهند و کج فهمی‌های برخی‌ها نیز باعث تحریف حقایق شده است.

وی با عنوان اینکه امروز در شرایط رویارویی تمام عیار در دنیا هستیم، اذعان کرد: امام فرمودند اسرائیل باید از صفحه روزگار پاک شود لذا این حرمت و جریان برعهده ما است.

استاندار کردستان گفت: ما در دوره بسیار مهم تاریخی هستیم، اگر به درستی ادراک کنیم، باید بدانیم حرکتی در دنیا شکل گرفته و باید ما اقدام کننده در این مسیر باشیم‌.

زارعی‌کوشا با اشاره به اینکه امروز به لطف الهی نظام و کشور در محور جریان حق در دنیا قرار گرفته، یادآور شد: البته این بدان معنا نیست که همه مسوولین محور حق را گرفته باشند و هستند کسانی در کارشان ضعف وجود دارد. 

استاندار کردستان در پایان با بیان اینکه امروز در استان به شدت به کمک دانشجویان نیاز داریم تا بتوان از مشکلات استان رهایی یابیم، بیان کرد: خوشبختانه اقدامات خوبی در دولت برای توسعه استان شروع شده و امیدواریم بتوان با همین قدرت ادامه پیدا کرد.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۷۲

منبع: فارس
شناسه خبر: 1581217

مهمترین اخبار ایران و جهان: