نیوز سیتی!
26 مهر 1402 - 21:08

توضیحات نایب‌رئیس سابق تیراندازی از عملکرد ملی‌پوشان در هانگژو و فعال‌سازی نواب‌رئیس هیات‌ها

نایب‌رئیس سابق تیراندازی در خصوص جلسات برگزار شده نواب‌رئیس و فعال‌سازی این بخش در گذشته توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، نشست نواب رئیس بانوان هیات‌های تیراندازی امروز در حالی برگزار شد که پروین کرملو مدیر کل دفتر هماهنگی وزارت ورزش اعلام کرد که جلسه نواب رئیس هیات‌های تیراندازی نزدیک به ۶ سال بود که برگزار نشده است.

بدرالملوک کهرنگی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در این باره گفت: دوره جدید ریاست پایان ۱۴۰۰ فدراسیون را تحویل گرفتند که ۲ سال خودشان این مجمع را برگزار نکردند. 

نایب‌رئیس سابق تیراندازی گفت: ۲ سال کرونا بود و ما آنلاین ۲ بار با حضور رئیس و دبیر هیات‌ها این مجمع را برگزار کردیم. من وفتی به فدراسیون تیراندازی آمدم و مجمع را برگزار کردیم ۷ نایب رئیس داشتیم که فعال نبودند و ما در صدد فعال‌سازی بخش بانوان بودیم‌. وقتی که این بخش فعال و راه اندازی شد بازی‌های آسیایی بود و ما درگیر آن بودیم. این گوشه‌ای از وظایف هیات‌هاست که به نایب‌رئیس گزارش دهند. 

کهرنگی همچنین درباره نتایج تیراندازان در بازی‌های آسیایی هانگژو، تصریح کرد: زمان آزمون و خطا نیست و باید تمام تجربیات گذشتگان را استفاده کرد. علم مدیریت ورزش ضلع یوم نتیجه گیری ماست. ما کادر و ورزشکاران خوبی داریم که نیاز به مدیریت پیشرفته دارند تا با کمترین حاشیه بهترین نتیجه را بگیرند. باید از علم روز استفاده کنیم و باید اگر ورزشکاران حاشیه دارند، حاشیه‌ها را از آنها دور کنیم. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1542961

مهمترین اخبار ایران و جهان: