نیوز سیتی!
25 مهر 1402 - 16:45

آمریکا برای ایجاد اختلاف میان ایران و چین از هیچ تلاشی دریغ نکرده است

استاندار قم با تأکید بر اینکه تبادلات فرهنگی، علمی و اقتصادی از مهمترین ابزار شکست دشمنان است، گفت: دشمن مشترک به دنبال ایجاد فاصله میان دولت و ملت ایران و چین است و از هیچ تلاشی هم در این‌مسیر دریغ نکرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سیدمحمد آقامیری استاندار قم با حضور در چهارمین دوره گفت‌وگوهای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین با موضوع تبادل فرهنگی و توسعه علمی در جاده ابریشم که به میزبانی جامعة المصطفی العالمیه در قم برگزار شد، ضمن خیر مقدم به میهمانان و اندیشمندان حاضر در این نشست، گفت: یقین دارم نتایج این نشست برای هر دو کشور دارای برکات زیادی خواهد بود.

وی دشمن مشترک را به دنبال ایجاد اختلاف و شکاف میان روابط ایران و چین دانست و خاطرنشان کرد: فرمان مقام معظم رهبری به همه دولت‌های جمهوری اسلامی ایران برای ارتقای سطح روابط اقتصادی به میزان سطح روابط سیاسی موجب شده است ایران با کشور چین که همواره همراهی خوبی با سیاست های جمهوری اسلامی داشته است، بیشترین سطح تعاملات اقتصادی را داشته باشد.

استاندار قم با تأکید بر اینکه تبادلات فرهنگی، علمی و اقتصادی از مهمترین ابزار شکست دشمنان است، اظهار داشت: خوب می‌دانیم دشمن مشترک به دنبال ایجاد فاصله میان دولت و ملت ایران و چین است و از هیچ تلاشی هم در این‌مسیر دریغ نکرده است.

آقامیری با اشاره به اینکه همیشه رهبر انقلاب بر ارتقا سطح همکاری با کشورهای جهان تأکید دارند، تصریح کرد: کشور چین در مجامع بین المللی در کنار جمهوری اسلامی ایران بوده و بالاترین سطح همکاری اقتصادی میان دو کشور وجود دارد.

استاندار قم با اشاره به اینکه فعالیت‌ها و تعاملات بین المللی مجموعه جامعة المصطفی العالمیه ارتباطات کشورمان را گسترده‌تر خواهد کرد از تلاش‌های رئیس و کارکنان آن تقدیر کرد.

پایان پیام/78023

منبع: فارس
شناسه خبر: 1541217

مهمترین اخبار ایران و جهان: