نیوز سیتی!
26 مهر 1402 - 17:56

نقش پر رنگ مظلومیت مردم غزه در رویداد فرزند روح الله

با توجه به تشدید جنایت رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، رویداد فرزند روح الله به شکل ویژه به موضوع غزه می پردازد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، رویداد فرزند روح الله با موضوع یادبود سید روح الله عجمیان شهید امنیت در ۲۶ مهرماه در مجموعه میلاد شهرداری کرج آغاز به کار کرد. 

به گفته محمد مهرابی، رئیس حوزه هنری البرز با توجه به اتفاقات اخیر فلسطین و تشدید جنایات رژیم جعلی صهیونیستی بویژه بمباران بیمارستان معمدانی به توصیه نماینده ولی فقیه استان، این رویداد به موضوع فلسطین و مظلومیت مردم غزه و جنایات رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل نیز می‌پردازد. 

مهرابی افزود: این رویداد در سه روز با حضور علاقه مندان و هنرمندان گرافیست از سراسر کشور بویژه هنرمندان البرزی برگزار می‌شود.

در این رویداد بیش از ۴۰ گرافیست جوان کشور شرکت کرده اند تا آثار خود را با موضوع شهید عجمیان و در بخش ویژه مظلومیت مردم فلسطین طراحی نمایند. 

مهرابی ادامه داد: هنرمندان این عرصه با خلق آثار ماندگار، یاد شهید عجمیان را گرامی می‌دارند و همچنین مظلومیت مردم غزه و جنایات رژیم صهیونیستی را به تصویر می کشند، تا تاریخ کودک کشی و ظلم این غده سرطانی را فراموش نکند.

شایان ذکر است شهید روح الله عجمیان سال گذشته به دست اغتشاش گران در اتوبان کرج ورودی بهشت سکینه مظلومانه به شهادت رسید. 

این رویداد توسط حوزه استان البرز و مشارکت سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز، شهرداری کرج و مجمع طراحان البرز(رسم) در حال برگزاری است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1542761

مهمترین اخبار ایران و جهان: